Beoordeeld op 11 maart 2020

Fijne omgeving en vriendelijke behulpzame medewerkers. Verblijf erg aangenaam door de omliggende tuin met (zout) waterbaden. Worden zeer regelmatig schoon gemaakt. Aanrader. Wij waren als stel daar en hebben genoten van het entertainment.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

Uitstekend, goede service, behulpzame medewerkers, zeer uitgebreid ontbijt. Zeer schoon. Kortom zeer aan te bevelenvoor zowel alleenstaanden als stellen. Auto huren is aanbeveling, zit op circa 1000 meter van accommodatie

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 maart 2020

Mooi park, tuin wordt goed onderhouden. Kamer ook goed en schoon. Alleen kleine dingetjes kunnen beter onderhouden worden. Zoals dat de kraan los zat. Goede locatie aan het strand. Ontbijt was ook goed.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Dit hotel is de perfecte bestemming op Curacao. De ligging, direct aan het strand, is ideaal. Eigen bedjes bij Cabana, bar- en restaurantrekeningen kunnen op je kamer geboekt worden, goede service en schone en nette hotelkamers. Wij gaan nooit meer ergens anders heen in Curacao, enkel naar dit resort. Er is geen betere.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 maart 2020

Een droom is uitgekomen, eindelijk terug naar de Antillen….
Wij komen net terug van een week op deze paradijselijke plek. Waarom paradijselijk? Wat dacht je van de tuinen van Kontiki, waarin kolibries, suikerdiefjes en oranje troepiaalvogels elke ochtend een meter van je verschijnen? Twee stappen verder duik je in de zwembaden waar het eigenlijk heerlijk rustig is!
De verzorging en benadering van de staff is fantastisch!
Twee tieners die mee waren konden zich uitstekend vermaken in het zwembad, op het strand, op loopafstand vele feestjes met goede beat!
Mood beach en Cabana club zorgden er voor dat je heerlijk ontbijt aan zee kon genieten of met sundowners de dag afsloot.
Geen minuut verveeld met de goede info voor excursies, mooie reis gemaakt met Katamaran waar we met zeeschilpadden hebben gesnorkeld.
Voor ieder wat wils, perfect concept!

Datum van verblijf: februari 2020