86 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.com56 US$
eDreams86 US$
Trip.com101 US$
Beoordeeld op 5 mei 2019

Goeie uitvalsbasis om goedkoop te logeren. Vriendelijk personeel. Veel jongeren verblijven hier. Wij hadden wat last van het late nachtlawaai van 'beschonken jongeren'. Ontbijt kan je nemen bij de aanpalende bar. Lekkere gerechten daar. Minpunten zijn: kleinere kamers, niet buiten kunnen tijdens de nacht en het nachtlawaai.
Pluspunten: behulpzaam en vriendelijk personeel, leuke gemeenschappelijke ruimtes en budgetvriendelijk. Fietsen te huur.

Kamertip: Kamers met badkamer en airco zijn aangeraden.
Datum van verblijf: april 2019
bedandbikecuracao, Front Office Manager van Bed & Bike Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Bedankt voor het schrijven van een review!
Wij kenmerken ons inderdaad als budget vriendelijk hotel en hostel waardoor veel solo travellers en de jongere generatie vaak kiest voor een verblijf bij ons.
We zijn blij om te horen dat ons personeel u goed van dienst heeft kunnen zijn en het restaurant naast ons beviel.
Wat jammer om te horen dat er geluidsoverlast was in de nacht, wij proberen dit te voorkomen door aan te geven na 11 uur stil te zijn. Wij zullen proberen dit duidelijker aan te geven aan gasten. Mocht u Curacao nogmaals bezoeken, hopen we u terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Bed & Bike

Beoordeeld op 2 november 2018

Bij Bed & Bike vind ik alles wat ik nodig heb : Goed bed, nette kamer en schone badkamer
allemaal in nieuwstaat, schoon en comfortabel. Vriendelijke en behulpzame receptie medewerkers.
Nette ruime kamer met balkon, ook de rest van het gebouw is goed verzorgd.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
bedandbikecuracao, Front Office Manager van Bed & Bike Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, Maurits! We zijn erg blij dat je onze accomodatie zo prettig hebt ervaren. Dit is ook precies waar we ons op focussen. Mocht je Curacao nogmaals bezoeken, heten we je van harte welkom in ons hotel! Met zonnige groeten, Team Bed & Bike

Beoordeeld op 22 oktober 2018

'Bed & Bike' is een prima optie als je in Willemstad verblijft. Het oogt nieuw, schoon en de tweepersoonskamer was in orde (fijn bed en airco aanwezig - overigens is het in het hostel zelf ontzettend warm). Hostel ligt op een steenworp afstand van de handelskade en de Nieuwestraat (leuk straatje vol met gezellige restaurants). Personeel is vriendelijk, maar her en der zijn er nog wat verbeterpunten. Kamer was al betaald, maar daar waren ze niet van op de hoogte. Daarnaast sloot de douchecabine niet helemaal goed af en wordt het wc-papier en de handdoeken niet elke dag aangevuld. Al met al een fijne tijd gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken

Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over jouw verblijf, Maarten! We vinden het prettig om te horen dat je genoten hebt van het hotel en de levendige locatie van Pietermaai. Jammer dat er wat verwarring was tijdens de betaling, onze excuses! Het kan inderdaad soms eens zijn dat het niet goed door gecommuniceerd wordt. Bevindt u zich nogmaals in Curacao dan heten wij u wederom van harte welkom in ons hotel! Met vriendelijke groet, Team Bed & Bike

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Dit was een van mij beste ervaringen op het eiland. Ik heb een paar weken een dormbed gehad op de grootste slaapzaal. Het personeel is aardig en behulpzaam, ze willen je altijd nét wat verder helpen dan ik van andere hostels gewend ben. Een puntje was wel dat de slaapzaal airco soms op ijskoud was wanneer een van de gasten de afstandsbediening had geclaimed, het personeel kon niets doen omdat ze niet wisten wie hem had. Dat was enkele nachten maar ik heb er verder erg goed geslapen. Boven is een dakterrasje en een handige kleine keuken, helaas zonder fornuis. Een van de grootste voordelen van dit hostel is dat je een gratis fiets mag gebruiken wat erg fijn is als je snel door Willemstad wilt verplaatsen. De prijs van het hostel is hoger dan ik gewend ben maar komt overeen met de rest van de hoge prijzen op het eiland. Al met al een positieve ervaring!

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
bedandbikecuracao, General Manager van Bed & Bike Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Thanks for writing this review Jurrian! I'm so pleased to hear you enjoyed your time with us. Hope we can welcome you back again at Bed & Bike on your next visit to Curacao!

Beoordeeld op 10 maart 2018

Uitstekend verblijf in een mooie kamer
zeer schoon en heel modern en zeer leuk ingericht
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Heel goed concept met leuk restaurant erbij
waar voor vriendelijke prijzen gegeten kan worden
een hele grote aanrader

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Niekartistiek, Front Office Manager van Bed & Bike Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw verblijf zo goed bevallen is. Mocht u in de toekomst weer naar Curacao komen, bent u weer van harte welkom bij ons.

Met zonnige groet,

Nikky