Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

vanaf 95,00 US$
vanaf 109,00 US$
vanaf 118,79 US$
Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt top dag gehad, onwijs aardige gasten stuk voor stuk waar je ook erg mee kunt lachen, vanwege het gebrek aan toeristen bijna een prive tour gehad, top service met eten en drinken.
En niet te vergeten klein Curaçao is echt een ding wat je gezien en gedaan moet hebben aks je op het eiland bent, tussen een hoop vissen en ook schildpadden gesnorkeld.

Beoordeeld op 1 juni 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke en attente crew. Goed verzorgde drankjes en bbq en mooie stabiele boot. Kortom, een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2020
Beoordeeld op 30 mei 2020
Beoordeling van: Zonsondergang zeiltocht

Heerlijk genoten van een super leuke en mooie boottrip! En hulde voor het personeel aan boord, leuke mensen en super gezellig! De volgende keer boeken we een boottrip naar klein Curaçao!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

Waardering voor de totale crew in deze tijd.
De trip was super mooi en de crew deed er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken.
Toen ze er van hoorde dat ik mijn vriendin te huwelijk had gevraagd op klein Curaçao kwamen zelfs de bubbels uit de kast.
Een van de mooiste momenten nogmaals diepe buiging voor de totale crew.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: 3-in-1 SNORKEL TRIP

Superfijne dolfijnendag en een geweldige crew, met de juiste verantwoordelijkheid.
Superrrrr bedankt.

Datum van activiteit: maart 2020