Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

vanaf 109,00 US$
vanaf 118,79 US$
Beoordeeld op 16 maart 2020
Beoordeling van: 3-in-1 SNORKEL TRIP

Enorm leuke dag gehad! Leuke crew en mensen aan boord.
Samen met dolfijnen gezwommen in de open zee en lekker drankjes en muziek aan boord. Leukste dag van de hele vakantie!

Beoordeeld op 16 maart 2020

Wat een geweldige dag was dit! Het was een heftige eerste 2 uur, tegen de golven in en erover heen. Eenmaal aangekomen op het eiland, ben je dat alweer snel vergeten. Super vriendelijke crew, heerlijke lunch en zelfs nog heel even gezeild op de terugreis. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Zonsondergang zeiltocht

Goed verzorgde trip. Echt een aanrader
Gemotiveerde Crew en de verzorging was weer prima. Weinig gezeild helaas en t meeste werd op de motor gevaren

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke dag naar Klein Cura gehad! Niet alleen door het goede weer, de open bar, heerlijke lunch en prachtige views, maar vooral door het super aardige en vriendelijke personeel. Deze trip is je geld dubbel en dwars waard. Ik raad je 100% aan om je Klein Cura trip bij Blue Finn te boeken!!

Beoordeeld op 10 maart 2020

Echt een aanrader. Je wordt goed in de watten gelegd . Hele belevenis!
We hadden onze 2 kinderen van 5 en 7 bij ons. Als ze een zwemdiploma hebben is het echt een leuke tour om te doen.
Tussen de middag stond er een lekkere bbq klaar op de catamaran. De crew maakte er echt een feestje van.
De boot ligt vrij stevig op het water, dus het deinen valt nog mee. Je moet je wel vasthouden als je op open zee vaart.
Ook nog schildpadden gezien na afloop vd bbq, want de vissen en schildpadden kwamen af op het wassen vd borden in de zee :)