Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

vanaf 95,00 US$
vanaf 109,00 US$
vanaf 118,79 US$
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke dag naar Klein Cura gehad! Niet alleen door het goede weer, de open bar, heerlijke lunch en prachtige views, maar vooral door het super aardige en vriendelijke personeel. Deze trip is je geld dubbel en dwars waard. Ik raad je 100% aan om je Klein Cura trip bij Blue Finn te boeken!!

Beoordeeld op 10 maart 2020

Echt een aanrader. Je wordt goed in de watten gelegd . Hele belevenis!
We hadden onze 2 kinderen van 5 en 7 bij ons. Als ze een zwemdiploma hebben is het echt een leuke tour om te doen.
Tussen de middag stond er een lekkere bbq klaar op de catamaran. De crew maakte er echt een feestje van.
De boot ligt vrij stevig op het water, dus het deinen valt nog mee. Je moet je wel vasthouden als je op open zee vaart.
Ook nog schildpadden gezien na afloop vd bbq, want de vissen en schildpadden kwamen af op het wassen vd borden in de zee :)

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Super ervaring, vriendelijk personeel en heerlijk eten en drinken! Advies om niet te stappen (drinken) voordat je deze trip maakt i.v.m. risico op zeeziek worden.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Goed georganiseerd, lekker eten en heel vriendelijk personeel. Leuk voor zowel jongeren als ouderen en gezinnen. Absolute aanrader!

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Onwijs gezellig, leuke sfeer, mooie tocht en heerlijk eten! Je wordt goed verzorgd! GEWOON DOEN

Bedankt BlueFinn. Tot snel!