Beoordeeld op 4 juli 2020 via mobiele applicatie

Een geweldige plek voor een korter of langer verblijf! Super mooi huis, heerlijke bedden, grote keuken en een fantastisch uitzicht! 3 appartementen delen het grote zwembad, met elk een eigen zithoek dus voldoende privacy. Echt een aanrader

Datum van verblijf: juli 2020
Jessica de Bruijn, Eigenaar van beleef Curaçao appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Hi Annemieke,

Masha danki voor je lieve recensie!
Fijn dat jullie bij ons zijn verbleven en we zien elkaar snel weer op Curaçao!

Lieve groetjes,

Jessica, Mila en Walter

Beoordeeld op 29 februari 2020

Mooie appartementen. De eigenaars doen er alles aan om je je thuis te laten voelen.
Er is ook een mooie tuin bij met een fijn zwembad. Er heerst een gezellige sfeer. Als er prblemen zijn, dan worden deze direct aangepakt. We hebben het fijn gehad!

Kamertip: Het maakt weinig uit. Maar de appartementen die direct aan de tuin grenzen lijken het leukste.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

In alle opzichten een 'warm' welkom door de gastvrijheid van Jessica en Walter op deze mooi gelegen locatie op Curaçao.

Ontzettend genoten van het comfortabele appartemenet en het verfrissende zwembad, direct gelegen aan ons terras.

Om vanuit de rust de witte stranden, Willemstad en de rest van dit mooie eiland te ontdekken is dit een absolute aanrader!

Mirjam & John

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020

Wij als gezin met twee jonge kinderen hebben hier een super leuke vakantie gehad. Beleef Curacao is een mooi, gezellig, schoon en knus appartementencomplex. Walter en Jessica zijn heel vriendelijk en gastvrij. Zij wonen boven de appartementen met hun kindje. Ze kunnen daarom ten alle tijden vragen beantwoorden en tips geven. Het appartement ligt in een mooie, rustige buurt en redelijk centraal. Een auto is hier een must. Binnen vijf a tien minuten ben je op Jan Thiel, Mambo Beach of de Albert Heijn. Ons pluspunt: wij kunnen s avonds niet op pad i.v.m. onze jonge kinderen, maar konden s avonds heel relax aan het zwembad of bij het barretje zitten en genieten van de rust. Dit zouden wij nooit bij een groot resort doen. Je bent dan aan je hotelkamer gebonden.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat is beleef Curaçao een top verblijf plek voor een vakantie op Curaçao.
Het is een mooi, schoon, gezellig appartementen complex in een veilige rustige buurt.
Met de auto ben je overal zo en het uitzicht vanaf het zwembad is de moeite waard.
Je kan met al je vragen bij Walter en Jessica terecht, maar ook voor een drankje of gezellig praatje zijn ze zeker in. Je voelt je snel thuis bij hun!
Hun kindje is ook echt een pluspunt.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij hebben genoten

Liefs, Nikki en melissa