Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com161 US$
Tripadvisor161 US$
ZenHotels.com
Expedia.com161 US$
Priceline161 US$
Trip.com161 US$
Beoordeeld op 15 december 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel en top service.
Zeer vriendelijke bediening.
Prachtig strand en zwembad.
Mooie kamers met lekkere bedden.
Vooral het personeel dat bij de deur staat valt op. Kompliment voor Miwguel,Alexis en Chris.

Datum van verblijf: december 2020
Martesano Helmijr, Guest Services / Front Office van Renaissance Curacao Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2020

Dear HUUB-ROTTERDAM,

Thank you for choosing the Renaissance Curacao and for sharing your positive experience on the TripAdvisor platform. We are very happy to learn that you enjoyed our services and amenities, in particular the exceptional service our team members are known to provide. Our Bellmen Miguel, Alexis and Chris have a unique way of welcoming our guests and ensuring that they receive the true Renaissance service. They will definitely be commended for their continuous efforts to create these memorable experiences. All the best wishes for the Holidays and thank you again for choosing us during these unusual times.

Warmest regards and Stay Safe,

Beoordeeld op 13 november 2020

Heerlijke vakantie gehad in dit fantastisch gelegen hotel. Het personeel is allemaal erg enthousiast en beleefd met in het bijzonder Alexis en Arlone. Deze mannen gaven ons elke avond na het uiteten weer een warm welkom waardoor we ons erg thuis voelde! Veel leuke winkeltjes rondom het hotel en ook veel goede eetgelegenheden. Door de Corona was het allemaal wat rustiger maar daar had je geen last van. Ook het hotel voldeed prima aan de coronamaatregelen met diverse handdispensers en mondkapjes in de publieke ruimtes! Het ontbijt was ruim voldoende en erg lekker.

Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 21 maart 2020

Super goeie service. Iedereen klantvriendelijk.
Alexis was the best. Hij sta altijd klaar om te helpen.
Mooie hotel met zeer goede kwaliteit. Ik w niet eens weg gaan. Ik moet sws nog een keer terug...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

Voor ons nu de 5e keer dit hotel omdat wij zeer tevreden zijn over de service, personeel, kamers , eten , de ligging en het prachtige infinitypool. Hier kan je echt relaxen. Wij voelen ons hier zeer thuis en gewaardeerd. Tot volgend jaar! En dan wil ik deze mensen nog benoemen Sidney, Fransje, Belsa, Martina, Isabel,Paola,Lenny, Alexis en Roland. Deze mensen zijn een aanwinst voor dit heerlijke hotel

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, vriendelijke medewerkers. All inclusieve is gezien de prijzen wel aan te bevelen. Lekker eten op het strand met de voetje in het zand. Mooie grote cruise komen en gaan. Leuk om te aanschouwen.

Datum van verblijf: april 2019