Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com161 US$
Tripadvisor161 US$
FindHotel
Expedia.com161 US$
Priceline161 US$
eDreams161 US$
Beoordeeld op 13 november 2020

Heerlijke vakantie gehad in dit fantastisch gelegen hotel. Het personeel is allemaal erg enthousiast en beleefd met in het bijzonder Alexis en Arlone. Deze mannen gaven ons elke avond na het uiteten weer een warm welkom waardoor we ons erg thuis voelde! Veel leuke winkeltjes rondom het hotel en ook veel goede eetgelegenheden. Door de Corona was het allemaal wat rustiger maar daar had je geen last van. Ook het hotel voldeed prima aan de coronamaatregelen met diverse handdispensers en mondkapjes in de publieke ruimtes! Het ontbijt was ruim voldoende en erg lekker.

Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 21 maart 2020

Super goeie service. Iedereen klantvriendelijk.
Alexis was the best. Hij sta altijd klaar om te helpen.
Mooie hotel met zeer goede kwaliteit. Ik w niet eens weg gaan. Ik moet sws nog een keer terug...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

Voor ons nu de 5e keer dit hotel omdat wij zeer tevreden zijn over de service, personeel, kamers , eten , de ligging en het prachtige infinitypool. Hier kan je echt relaxen. Wij voelen ons hier zeer thuis en gewaardeerd. Tot volgend jaar! En dan wil ik deze mensen nog benoemen Sidney, Fransje, Belsa, Martina, Isabel,Paola,Lenny, Alexis en Roland. Deze mensen zijn een aanwinst voor dit heerlijke hotel

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, vriendelijke medewerkers. All inclusieve is gezien de prijzen wel aan te bevelen. Lekker eten op het strand met de voetje in het zand. Mooie grote cruise komen en gaan. Leuk om te aanschouwen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 16 februari 2020

De kamers en algemene ruimten zijn allemaal geheel gerenoveerd.
Het personeel is vriendelijk en beschikt over kennis van zaken en je voelt je er daardoor ook altijd weer thuis.
De ligging is erg goed, zeker met de parkeergarage recht tegenover de ingang van het Hotel

Kamertip: Mooi gelegen met uitzicht op zee en een prive strand voor de deur
Datum van verblijf: februari 2020