“Take out is ook prima !”
Beoordeling van Blessing Curacao

Blessing Curacao
Geclassificeerd als nr. 16 van 359 Restaurants in Willemstad
Beschrijving: Located in the lively Pietermaai District, Restaurant Blessing is the place to go to get your taste buds spoiled. Fresh ingrediënts only, a professional team and a Chef with true passion for the art of cooking. Open 7 days a week.
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In verband met de toestanden mbt het Corona virus was een bezoek helaas niet mogelijk. We hebben daarom de Blessing Platter laten bezorgen. Helemaal top. Van elk onderdeel is de smaak fantastisch afgestemd qua ingrediënten. We hebben heerlijk genoten.

Datum van bezoek: maart 2020

18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De kok heeft ons weer laten verassen met heerlijke combinaties van smaken. We komen snel weer terug.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en mooi en eerlijk eten in een zeer vriendelijke omgeving
Netjes verzorgd en schoon
Vier maal geweest deze twee weken
Zeer de moeite waard

Datum van bezoek: januari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor goede prijs. Goede service en behulpzaam. Zit wel beetje buiten t drukke gedeelte maar dat mag de pret niet drukken

Datum van bezoek: december 2019
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de eerste avond van mijn bezoek aan Willemstad gegeten.
Verblijf in het naast gelegen boutiwue hotel " het Klooster " , dus niet ver te lipen.
Zeer vriendelijke bediening, een kreeftesoep om je vingers bij af te likken en een overheerlijke lende biefstuk.
Dan noem ik nog een klein voorafje van dr keuken, een curacaose bityerval, hoorntje met zalm fris en stengel.
Dan was mijn diner compleet.
In 1 woord heerlijk.
Een aanrafer in het Pietermaai district.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Blessing Curacao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Blessing Curacao geweest? Deel je ervaringen!