“Waanzinnig: culinair én service! Must!”
Beoordeling van Mosa

Mosa
Geclassificeerd als nr. 14 van 358 Restaurants in Willemstad
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig gegeten. Na bijna 2 weken op Curaçao hier weten eten, na tips van verschillende locals en toeristen. En wow, dit was geen teleurstelling. Zo goed hebben we nergens hier op het eiland gegeten: prachtige combinaties, originele ingrediënten en super bediening. Deze kwaliteit zou zo passen tussen de top uit Nederland. Hier dus zeker gaan eten!!!

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader voor als je op Curaçao bent! Echt alles is goed aan dit restaurant, het beste eten hebben we hier gegeten in 2 weken tijd.

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten. Kom hier al vele jaren achter elkaar. Reserveren is aan te raden. Niet geschikt voor kinderen, waardoor lekker rustig.
Ster waardige gerechten. Shared dining concept. Je kiest per persoon 2-3 gerechten uit en deelt deze met je tafelgenoten. Er staan ongeveer 25 gerechten op de kaart. Alles is met zoveel liefde en passie gemaakt. Zeer bijzondere combi’s aan smaken. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard! Bediening is vlot en ze zijn zeer goed op de hoogte van wat er geserveerd wordt en kunnen je goed adviseren.

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,
Top gerechten met prachtige smaakbeleving.
Hele fijne ambiance vriendelijk personeel en alle lof voor onze gastvrouw Simone.

Echt een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houdt en smaakbeleving weet te waarderen.
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020
29 januari 2020 beoordeeld

Hier heerlijk gegeten. Wèl even reserveren. Je kan een aantal gerechten kiezen en het is de bedoeling om deze met je tafelgenoten te delen. Voor mij ideaal omdat ik geen grote eter ben. We waren met z'n 5-en en hadden 6 gerechten besteld. Mijn man vond de porties wat klein. Niet goedkoop.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Mosa bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Mosa geweest? Deel je ervaringen!