Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Awesome

Was de eerste keer kiten. Bedankt Nick! Leuke instructeur en kan nu al een beetje kiten! Thx, super ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
X3964IYronb
Haarlem, Nederland
Kite lessen

Beoordeeld op 10 juli 2019
TrudyBylsma
Lees alle 53 beoordelingen

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een fijne stek, Nick en co geven leuk les! Ze hebben hier goede kennis van kitesurfen en weten het goed over te brengen. Gewoon relaxt leren kiten op een prima spot. Je kunt er over het algemeen goed staan, erg belangrijk voor de beginnende kiters onder ons. Ik heb zelf 1 jumples gevolgt bij Nick zelf, in januari kom ik zeker terug voor een vervolg! We zijn tussendoor ook nog even op bonaire wezen kiten, maar dat viel erg tegen. moeilijke plek om te kiten, veel rotsen, weinig strand en onsympathieke mensen die daar lesgeven.(blauwe bus) Het water heeft mooie kleurtjes, maar dat is het verder wel.....bij Nick kun wel rekenen op een leuke les en de juiste vibe op de stek!

Keep up the good work !!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019

Ik heb kite lessen gehad bij Nick en ben zeer tevreden over hem! Duidelijk, relaxt, ziet wat je verkeerd doet, geeft je goede adviezen, vraagt feedback over zichzelf. Goede leraar!! Ook de kite spot vind ik zeer goed voor beginners, je kan lang lopen waardoor het mij meer zekerheid gaf en meer controle gevoel over de kite.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Nu 3 lessen van 2-3 uur gehad. Super veel aan gehad. Nick is een hele relaxte maar goede instructeur.
De kite school ligt op een goede plek om te oefenen. Aanrader!

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Beste les!!! Nog nooit zoveel geleerd in zo’n korte tijd, nick is heel aardig en ook heel (terecht!) kritisch dus geeft top aanwijzingen!!

En daarbij veel gelachen!

Dank!!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

De instructeurs van Nix kitesurfing waren erg professioneel, waardoor ik mij veilig en op mijn gemak voelde. Ze zijn erg geduldig wanneer je een trage leerling bent als ik;-) St-Jorisbaai is de plek om veilig te leren Kitsurfen op Curaçao, omdat het water vlak en ondiep is. Ik raad iedereen aan om bij Nix te gaan leren Kitesurfen of Kite-materiaal te huren. Ramzi

Datum van activiteit: november 2018