“Beste eten van Curacao”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 juni 2021 beoordeeld

Tijdens onze 2 weken durende vakantie op Curacao, hebben wij zo veel mogelijk restaurantjes en barretjes geprobeerd te ervaren. Waarschijnlijk was St. Tropez onze beste ervaring. Personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam. Het eten is fantastisch en je hebt een prachtige setting. Vooral de sushi avons is een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

15 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie locatie. Gezellige bar en luxe uitstraling. Met het eten hadden wij van alles wat en dit was prima.
De bediening kan echt een stuk beter. Was 2x onze drankjes vergeten en hierdoor moesten we hier 45min op wachten.
Dat was zonde

13 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je het aan ons vraagt een beetje een gezien en gezien worden spot. De naam doet er niet voor niets eer aan. Eten prima weinig op aan te merken maar ook niet geweldig. Bediening aardig. Alles is een beetje overprijsd. Wat ik vooral jammer vind als je goed consumeert en een lunch nuttigd ook nog eens moet betalen voor een duik in het zwembad te nemen. Er zijn betere plaatsen op het mooie Curaçao vinden wij.

13 maart 2021 beoordeeld

Jaren geleden hier prima gegeten dus wederom gereserveerd.
In deze periode van beperkingen in NL is was de binnenkomst toch wel weer een verbazing , vrolijke boel.
De lokatie aan het water prima en nog steeds hip en modern.
Eten is ok , niet heel bijzonder. Bediening gehaast en wat chaotisch. Als je aandacht wil moet je een lichtje op rood zetten. Werkt wel.
Probleem was de bar, door de bewerkelijkheid van cocktails en de blijkbaar grote hoeveelheid bestellingen hiervan kon men het absoluut niet aan met als gevolg dat onze wijn, na meerdere keren hier over gevraagd te hebben pas na de maaltijd kwam , meer dan 30 minuten!!
Nog een keer? Eten bij de buren (bij blauw) vele malen beter voor dezelfde prijs.

7 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

3 x geweest in 2 weken tijd. 1x lunch en 2 maal een heerlijk diner. Super gastvrij en meedenkend personeel en eten van sublieme kwaliteit. elk volgend bezoek aan Curaçao ga je ons hier weer aan treffen

Datum van bezoek: januari 2021

Reizigers die Saint Tropez Oceanclub bekeken, bekeken ook

In Saint Tropez Oceanclub geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.