“Niet bezocht, echt wat gemist!”
Beoordeling van Saint Tropez Oceanclub

Saint Tropez Oceanclub
Geclassificeerd als nr. 71 van 434 Restaurants in Curaçao
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Je hebt echt iets gemist als je niet een bezoek hebt gebracht en genoten van de enorme gastvrijheid, fijne gastronomie, vriendelijke bediening en gezellige sfeer van Saint Tropez Ocean Club Curaçao! Dank jullie wel, lieve Michel en Omaira, voor jullie hartelijke ontvangst. We hebben veel bewondering voor wat een warme plek jullie hebben gecreëerd met jullie teams in die 9 jaar! Danki allemaal!
Teams, want we hebben ook super lekker gegeten in het recentelijk bij de entree van Saint Tropez Ocean Club gerealiseerde Black Jack tapasrestaurant, eveneens eigendom van echtpaar Michel en Omaira. We hopen jullie nog vaak te mogen bezoeken, dus graag tot ziens allemaal in dushi Kòrsou! ‍♀️
Hartelijke groet van Henk, David & Tineke

Datum van bezoek: februari 2020
jennifer_reply, Marketing van Saint Tropez Oceanclub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Wauw, wat een prachtig review! Hartelijk dank daarvoor Tineke & David!

We zullen ervoor zorgen dat dit terecht komt bij Omaira & Michel. In beide zaken investeren we veel aandacht in service, onze gerechten en de ambiance. Het geeft ons dan ook ontzettend veel voldoening om te horen dat het u zo fijn is bevallen!

Zoals vele landen gaan we even door pittige tijden heen nu met de covid-19, en we kunnen niet wachten totdat we gasten zoals u weer snel mogen verwelkomen.

Be safe en hopelijk to snel weer! :)

Jennifer

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua entourage verwacht je heel wat. Kwaliteit van eten is oké, maar ook niet meer dan dat.
Bediening was netjes en vriendelijk!! Waren met z’n 3en om te dineren.
Met €249,00 voor 2 flessen wijn, water, voorgerecht, hoofdgerecht en voor 1 persoon dessert, schep je een andere verwachting. Zijn gewend om lekker te eten, willen er ook voor betalen, maar dit staat niet in verhouding.

Datum van bezoek: maart 2020
jennifer_reply, Marketing van Saint Tropez Oceanclub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste Biancasuzanne,

Bedankt voor uw opbouwende kritiek.

Gezien we veel aandacht besteden aan de kwaliteit en smaak van onze keuken, spijt het ons zeer dat u uw gerechten niet even positeif heeft mogen ervaren als onze service. We hebben per vandaag een nieuwe kaart, en hopen hiermee meer keuzes in prijzen aan te kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,
Jennifer - Saint Tropez Ocean Club

21 februari 2020 beoordeeld

Sushi was top. Ook de andere gerechten waren goed. Maar de bediening....Zo traag, zo jammer. Als je wat wilt drinken moet je geduld hebben en de bediening meerdere keren herinneren dat je nog op je drankje wacht. Het verbaast mij elke keer weer. Je zou toch denken dat je aan de drank kunt verdienen. Je moet echt je best doen om een drankje te krijgen.

Datum van bezoek: februari 2020
jennifer_reply, Marketing van Saint Tropez Oceanclub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Stephanie,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een review over uw bezoek achter te laten.
Het liefst hadden we uiteraard gewild dat alles top was tijdens uw bezoek. We zijn dan ook blij om te horen dat dat het geval was betreft uw sushi!

Jammer dat de tempo van de service niet was zoals het hoorde, onze excuses daarvoor. Wij zullen dat dan ook zeker meenemen in onze volgende periodieke training voor onze staff.

Bedankt voor uw review, dit houd ons scherp! We hopen echter dat dit u niet weerhoud om ons nogmaals te bezoeken! :)

Met vriendelijke groeten,
Jennifer - Saint Tropez Ocean Club

22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en lekker eten! De setting is modern maar toch gezellig. Fijne ontvangst en het eten was lekker.

Datum van bezoek: januari 2020
jennifer_sainttropez, General Manager van Saint Tropez Oceanclub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Hartelijk dank voor dit mooie review JellekevR! :)

We hopen u nog vaker welkom te mogen heten bij Saint Tropez Ocean Club.

Groeten namens ons hele team!

Jennifer

13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag gaan eten bij Saint Tropez Oceanclub. We komen elk jaar terug voor de heerlijke cocktails en fameuze cheeseballs maar hadden er nog niet gedineerd. Dat hadden we eigenlijk zo moeten laten. We bestelden de Ribeye steak en de Gamba pasta. Beiden waren gemiddeld van smaak. Bij de Ribeye zou ook een chimichurri saus zitten. Die werd echter pas geserveerd toen de Ribeye al op was. Erg slordig, zeker omdat we er direct naar gevraagd hadden. Dus al met al voor een diner niet aan te raden! Voor cocktails en de cheeseballs zeker wel

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Saint Tropez Oceanclub bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Saint Tropez Oceanclub geweest? Deel je ervaringen!