Opslaan

vanaf 99,00 US$
vanaf 128,21 US$
vanaf 134,57 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Klein, maar fijn strandje. Gratis parkeren, gratis toegang tot het strand en niet heel druk.
Bij het loket van de snackbar kun je voor NAF 10,- een bedje huren, die je dan zelf meeneemt het strand op. Als je je bedje vóór 18.00 terugbrengt, krijg je NAF 5,- terug. En als je niks wilt betalen, kun je ook gewoon je handdoek in het zand leggen. :) Er staan een aantal parasolletjes met bladerdak en ook staan er wat bomen waar je ook in de schaduw kunt liggen. Als je daar zeker van wilt zijn, kun je het beste vroeg op het strand zijn.
Het water is prachtig blauw, aan de kustlijn heb je wel een rand met steentjes en koraal dus (water)schoenen zijn wel aanbevolen.
Snorkelen is leuk hier, maar niet heel bijzonder. Het koraal is grijs, wel veel verschillende tropische vissen en ook zeeschildpadden zijn hier geen uitzondering.
Bij de snackbar kun je patat, snacks en drinken bestellen, maar je mag hier ook je eigen eten en drinken meenemen.
Toilet kost NAF 0,50, toilet is niet heel fris...

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020

een van onze favoriete stranden op Curaçao. Het is er nog redelijk rustig, een mooi wit strand met palmbomen en een prachtige blauwe zee in een baai. Over de rotswand rechts kan je achter het vissershuisje omhoog, waar je een pad hebt lopen. Je hebt dan een prachtig uitzicht op t strand en als je verder loopt ook een prachtig uitzicht over de gehele westkust. Ook is het heerlijk snorkelen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020

Strand niet bomvol met toeristen. Mooie snorkelplek(met een zeeschildpad de zee in gezwommen). Faciliteiten zijn ook prima! Wij vonden DaaiBooi het leukste strandje van Curacao.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Zijn hier voor de 2e keer.
Blijft mooi hier.
Leuke plek om te snorkelen, en of, lekker op het strand te liggen.
Je kunt hier iets simpels eten en drinken, wat prima is.
Denk dat we hier nog wel vaker gaan komen.
Aanrader.
Fam Grote Gansey

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Tip van onze b&b eigenaren!
Lekker rustig strandje met een barretje voor koele drankjes en een kleine versnapering!
Veel lokale mensen hier, gezellig!!
Je kunt een bedje huren voor 10ang en als je het terugbrengt voor 18u krijg je 5ang terug :-)

Datum van activiteit: november 2019