Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Jetski

Het was een leuke nieuwe ervaring. Ik beveel je dit zeker aan als je op vakantie bent op Curaçao om ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2020
657rkr
Geweldige ervaring

Beoordeeld op 3 februari 2020
Aatravelz
via mobiele applicatie
Lees alle 41 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Curaçao
vanaf 96,16 US$
vanaf 111,54 US$
Seabob-tour op Curaçao
16 beoordelingen
vanaf 122,06 US$
vanaf 99,00 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020

Het was een leuke nieuwe ervaring. Ik beveel je dit zeker aan als je op vakantie bent op Curaçao om te doen

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Helemaal top geregeld! Via whatsapp een afspraak gemaakt en volgende dag konden we gelijk gaan! Ik adviseer de west punt + blauwe kamer tour te doen, je kijkt je ogen uit! Mannen maken mooie shots met de GoPro zodat je altijd aan het moment kan terug denken. Ook geven ze je de gelegenheid om lekker het gas open te trekken! Echt een aanrader!!

Thnx mannen, groeten en tot de volgende keer. A

Datum van activiteit: februari 2020
Tourrific-Curacao, General Manager van Tourrific Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2020

Aaah echt toffe woorden
Hartelijk bedankt daarvoor.

Tot de volgende keer

Beoordeeld op 19 januari 2020

100% aan te raden!! Aardige en behulpzame mannen, zijn in voor een gezellig praatje en doen hun werk goed en op een leuke manier!

Datum van activiteit: januari 2020

Echt super bedankt.
Hooop om jullie weer te zien.

Beoordeeld op 19 januari 2020

Was supermooi, aardige boys en compleet met video en foto’s, aanrader, wij zijn bij grote knip opgestapt.
Geen hoge borg, gewoon opstappen en gaaaaaan.

Datum van activiteit: januari 2020

Blij dat jullie hebben genoten.
En bedankt voor alles.

Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Dikke aanrader! Eerst half uurtje lopen spelen met de jetski, waarna je later langs verschillende strandjes gaat. Wij hebben van 14m hoogte gesprongen, schildpadjes gezwommen en de blauwe kamer gezien! Echt een top jetski tour en alles staat ook nog eens op film en foto’s. Tanks bro✌

Datum van activiteit: december 2019

Bedankt voor de fijne woorden
En tot de volgende keer