Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Zijn hier 2x geweest.
1x in de middag, rond 14:00.
Wilden wat drinken eventueel wat eten.
10 min op het terras gezeten, zonder dat er iemand kwam, zijn toen maar weer weggegaan.
2e keer in de avond, na te hebben gereserveerd.
We zaten er als 1e, liep daarna snel vol.
Rommelige bediening, werden aan ons lot overgelaten toen het drukker werd.
Eten was prima,

Heb wel eens leuker gegeten.
Was alleen niet hier.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Dit prachtige landhuis is absoluut een mooie plek om van lunch en diner te genieten . Wij zijn hier gestopt voor lunch. Het was erg lekker en de bediening was erg vriendelijk. De uiensoep was geweldig lekker.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooi landhuis, gezellig restaurant. Helaas waren wij er tegen 20.00 uur toen iedereen rustig aan naar huis toe gingen wat er voor zorgde dat we om 21.00 uur alleen in het restaurant zaten. Het eten was prima, maar niet speciaal. Qua service zou het mooi zijn als iedereen Nederlands of Engels zou kunnen spreken, zodat communicatie wat soepeler verliep

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 maart 2019

Locatie was vlak bij ons verblijf bij Oasis. Van te voren gereserveerd, maar er is plek genoeg zeker voor 2 personen. Er waren twee grote groepen die de aandacht vroegen van het personeel. We kozen het driegangen menu. De soep en de vlaflip waren erg goed, het hoofdgerecht prima. De bediening vile helaas tegen. Vanaf het begin een beetje nors, helaas waren ze ons vergeten voor het nagerecht. Dat duurde drie kwartier en we moesten er om vragen. Binnen hangen tekeningen die het landhuis aardig aankleden, maar niet van hoog niveau zijn. Met een goede bediening kun je hier goed eten.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019

In augustus hier verse mosselen gegeten. Super grote en lekkere mosselen.
Daarna nog 2x terug geweest om iets te eten. Iedere keer weer leuk om verwelkomt te worden door Olga. ( Wat 'n tot vrouw.!!) Het eten is prima en de keuze is voldoende.

Kamertip: Bouillabaisse creool is 'n echte aanrader ...!!!
Datum van verblijf: september 2018