“Prima plek om te eten”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De saté was top, zo ook de red snapper. Lekkere wijn en prima bediening.

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren kan ik wel aanbevelen. Heel sfeervol restaurant met een prima en voldoende uitgebreide kaart. Personeel top! Eten en wijn helemaal oké. Salade was verfijnd en heerlijk. Hoofdgerecht ossenhaas niet te versmaden. Wijnkaart bood prima mogelijkheden. De band die do-avond kwam spelen vonden wij erg eenzijdig. Aanvankelijk wel leuk, maar wegens gebrek aan variatie (uitsluitend hard trommelwerk) zijn wij vervroegd weggegaan. Maar voor ons zeker geen reden om weer een keer terug te gaan.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , aanrader!!! Wij komen 3 jaar achtereen volgend op Bonaire en altijd eten we een keer hier en blijft supergoed!

2 maart 2020 beoordeeld

Men probeert alle touristen te bedienen en je kunt er zelfs schnitzel bestellen. Voor mij heeft dat niets met een cubaans restaurant te maken. Eten is niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Datum van bezoek: februari 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk op het terras maar het eten was goed, de bediening had er niet zoveel zin in helaas. Dat neemt niet weg dat ik er toch heerlijk gegeten heb

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Cuba Compagnie bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In Cuba Compagnie geweest? Deel je ervaringen!