Vandaag geopend: 09:00 - 17:30

vanaf 208,34 US$
vanaf 105,13 US$
Beoordeeld op 21 januari 2020
Beoordeling van: Kitesurf-beginnersles

Afspraak gemaakt op 21/1, daar aangekomen stond de reservatie blijkbaar niet geregistreerd,dus terug naar het hotel en geen kitesurfing. Spijtig dat ge zelfs hier op Bonaire de Antwerpse laksheid en arrogantie tegen moet komen Sonny!! Een leske was geen probleem, was je vrije dag maar voor n'en Belg ging je dinsdag zeker komen Als dat uw manier van werken is kan ik je geen succes wensen in jou business. Ik hoop dat andere geinterreseerden bij uw buren boeken daar deze veel correcter zijn

Datum van activiteit: januari 2020
JarneEverts, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Beste Marc,
Erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad; een grove fout in onze drukke planning! Graag bied ik u alsnog een kitesurfles aan, zelfs vandaag al! Wanneer we u hierbij van dienst kunnen zijn, dan zou u contact op kunnen nemen met +599 7017873.
Ik hoop dat we ons dan van de goede kant kunnen laten zien, en u alsnog een leuke ervaring kunnen bieden!

Beoordeeld op 2 januari 2020

Wij zijn als gezin met kerst naar Bonaire gegaan om oa te kitesurfen. 3 gezinsleden hebben lessen gevolgd van starter tm redelijk ervaren. Voor ons allemaal is dit heel goed bevallen. Hele plezierige sfeer, goede begeleiding en bovenal goede instructeurs. Een aanrader voor alle niveaus.

Datum van activiteit: december 2019
JarneEverts, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Top review! Leuk om te lezen! We hopen jullie snel weer te zien met de hele familie!

Beoordeeld op 19 december 2019

In oktober 2019 heb ik in een week tijd leren kitesurfen. Dankzij het geduld en de goede begeleiding van 2 instructeurs heb ik uren plezier gehad op het water. Naast het kiten op het prachtige Bonaire hebben wij enorm genoten van de gezelligheid rondom de gele bus. Het team is heel erg behulpzaam en gezellig en de drankjes staan koud. Kortom een echte aanrader als je op Bonaire bent en wilt leren kitesurfen.

Datum van activiteit: oktober 2019
JarneEverts, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Mooie review! Fijn dat we jullie zo konden helpen!!

Beoordeeld op 5 november 2019

Fantastisch gekite bij Bonaire Kiteschool. Best spannend allemaal maar ik ben zeer professioneel begeleid door Stan. Hij gaf mij het zelf vertrouwen en stond mij bij, op de momenten dat ik het nodig had. Erik

Datum van activiteit: november 2019
JarneEverts, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Fijn dat wij je weer mochten helpen Erik! Bedankt voor de mooie review!!

Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk, leerzaam, vermoeiend, gaaf
Een nieuwe passie is ontstaan. Ook erg leuk om het samen met mijn zoon te doen.

Super instructeurs!

Neem wel je zonnebrandcreme mee!

JarneEverts, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Passievolle studenten met dikke glimlach; dat is het leukst. Leuk om te horen Ariane!
Tot snel!!