“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 11 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld

Deze week twee keer hier gegeten. Lekker eten, en allerhartelijkste ontvangst door Bompeti, maar zeker ook door het overige personeel.
Inderdaad harde stoelen, maar het eten en de vriendelijke bediening maakt het helemaal goed.

Datum van bezoek: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was alleraardigst. Vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten vond ik redelijk. Niet fijnbesnaard en vooral extreem veel, maar dat kan ook niet anders toen ik achteraf bemerkte dat dit restaurant zich vooral richt op Amerikanen. De salade vooraf was het lekkerste,
gelardeerd met heerlijke geitenkaas en een smaakvolle dressing. Alleen die pijnlijke harde houten stoelen ..... grrrr ..... we hebben het nagerecht en de koffie er graag voor laten zitten. Wil je tijdens het eten een beetje zitcomfort, mijdt dat dit restaurant. Wil je heel veel eten, dan is dit jouw restaurant.

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Wij wonen al een tijdje op het eiland en iedere keer rijden we er voorbij. Nu toch naar binnen gegaan met 2 kleine kinderen. Helaas zaten ze vol, maar onze topkelner Bompeti vond toch een plaatsje voor ons. Iedereen blij! We hebben heerlijk gegeten en de service was prima! Zeker nadat de kinderen water hadden gemorst...Zonder war te vragen kwamen ze gelijk aan met nieuw water en schoonmaakdoekjes. We komen zeker weer een keer!
Familie Smallenbroek uit Bonaire

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn naamgenoot met Heerlijke verse groenten, vlees zacht en goed bereid. Geweldige bediening,
Ongeveer de 6de keer in 10jaar tijd weer eens lekker gegeten, weinig veranderd maar een hele goede kaart

17 februari 2020 beoordeeld

eten was prima , lekkere Rumba steak gegeten .bediening was door BOMPETI werd gesmaakt door de hele groep .....

Reizigers die Eddy's Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Eddy's Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!