Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ervaring!

Vandaag een cavetour gedaan. Erg indrukwekkend. We hebben twee grotten bezocht, in eentje hebben ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
axelajax
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Geweldig snorkelen in de grotten

Op onze laatste dag de grotten van Bonaire bezocht. Bestaan die dan? Jawel hoor maar het is geen ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
martijnvR702HZ
Haarlem, Nederland
Lees alle 71 beoordelingen

Beoordeeld op 27 mei 2021

Deze tour vandaag voor de 2e keer gedaan! Een 2e keer teruggekomen omdat de 1e keer al helemaal gaaf was!! En zeker dat de 2e keer net zooo gaaf was als de 1e keer dat ik ging! De guide is top en de sfeer wad mega relaxdd! Je bent in goede handen en je komt echt veel leuke weetjes te weten over bonaire! Zeker een aanrader! Persoonlijk vond ik de 2e grot die je tijdens de tour bezoekt heeel gaaf gezien dat je in deze grot mag snorkelen! Zeker een jnieke ervaring!! Dirk, we komen zeker nog een keer terug en zullen je bij iedereen aanraden! Bedankt weer voor de leuke tour. Groet ken amber en julia

Datum van activiteit: mei 2021
CaveToursBonaire, Eigenaar van Cave Tours Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2021

Hartelijk bedankt voor deze toffe review! Ik vond het een hele leuke trip met jullie als repeaters ! En nu wel dingen gedaan die toen nog niet konden!
Dank jullie!

Beoordeeld op 27 oktober 2020

Een ontzettend leuk verjaardagscadeau! Met een echte gids mee de grotten van Bonaire verkennen, klimmen, klauteren en zwemmen!

Datum van activiteit: oktober 2020
CaveToursBonaire, Eigenaar van Cave Tours Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2020

Het was een leuke happy birthday tour met jullie. Bedankt voor deze beoordeling!

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Een leuke en leerzame cavetour gehad met Dirk! Wij hebben tijdens deze tour een nieuwe kant van Bonaire ontdekt. Dirk vertelt veel over zowel het eiland zelf als over de grotten en doet dit met de nodige dosis humor. Het snorkelen in de “natte” grot is een ervaring op zich waarbij je zelf de keuze maakt of je nog een andere kamer bezoekt. Absoluut de moeite waard!

Datum van activiteit: augustus 2020
CaveToursBonaire, Eigenaar van Cave Tours Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Bedankt voor je review Jamie. Misschien zien we elkaar weer als jullie terug komen naar Bonaire!

Beoordeeld op 8 augustus 2020

Onlangs met 4 vrienden een grotten tour gedaan onder begeleiding van Dirk! Naast dat het een hele leerzame middag was, hebben we ook onwijs gelachen. Dirk maakt er echt een geweldige ervaring van! Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020
CaveToursBonaire, Owner van Cave Tours Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Dank je wel, Juliette voor deze review. Ik ben blij dat je geleerd en gelachen hebt!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Onze gids Dirk heeft ons een onvergetelijke tour verzorgd met veel humor en goede informatie. Dirk leidde ons erg goed door de grotten met veel vertrouwen en liet ons alleen doen wat wij ook zelf wilden. Dirk, nogmaals erg bedankt.

Datum van activiteit: juli 2020
CaveToursBonaire, Eigenaar van Cave Tours Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, Kees. Ik ben blij dat jullie het zo leuk vonden.