Beoordeeld op 19 maart 2020

We kwamen rond 21.45 u aan , werden hartelijk ontvangen en kregen een warme maaltijd die we op onze kamer konden op eten.
Wauw wat een ruime kamer, en schoon.
We hebben genoten van alles.
Het eten drinken, uitzicht. Bonaire boven en onder water., de omgeving.
Het personeel en de bevolking waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten.
SUPER!!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 13 maart 2020

Gehele resort is gedateerd, maar het zwembad laat zien dat er goede kans is dat na de sloop en de volledige nieuwbouw er hoop is voor dit resort. Eten van de AI formule is niet goed en de coctails die er standaard in horen ook niet. Te zuur of te zoet, maar slechts een enkele goed.

Beoordeeld op 1 maart 2020

Het is er heelijk vertoeven. De all-inclusive formule werkt perfect.

Ondanks dat er flink verbouwd wordt hebben we er geen erge hinder ondervonden. Sterker nog men deed goed hun best om deze verbouwing snel te vergeten; de service op het park, bediening aan de bedjes en lekkere ijsjes en snacks zijn extra luxe.
De vele stagaires en personeel liepen "hun benen uit het lijf". Allemaal vriendelijke mensen.

Entertainment in het restaurant met oa Jeroen hebben we van genoten, voorheen was op lekker jammen op het strand met kampvuurtje. Hopelijk komt dat weer terug.

minpuntje : De dollar extra voor een Amstel Bright is niet veel, maar past niet bij alle andere gratis alcoholische dranken. Staat wat knullig.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Lekker hotel met een prachtig nieuw zwembad, er zijn werkzaamheden maar daar merk je niets van. Heerlijk eten via buffet maar ook showcooking. Kamer prima wel gedateerd maar schoon en zeer ruim en, heel belangrijk, goede bedden!

Datum van verblijf: februari 2020
Marco Rivero, Guest Services / Front Office van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Beste Edgar en Petra,

Hartelijk dank voor jullie review van het Plaza Beach & Dive Resort.
We zijn blij te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij ons!

We zien jullie graag nog eens terug.

Beoordeeld op 22 februari 2020

Na enkele keren de Malediven bezocht te hebben wilden we nu ook wel eens zien wat Bonaire aan snorkelmogelijkheden biedt. In een woord geweldig. Diverse mooie snorkelspots, maar het meest aantrekkelijke vond ik toch wel de snorkelmogelijkheid vlak 'voor de deur' cq. strand van het resort. Gewoon de zee inlopen, op je buik gaan liggen en verwonder je van de schoonheid van vissen en koraal.