“Helaas voor ons viel het tegen want we keken er wel naar uit. Setting is prachtig ”
Beoordeling van Restaurant Brass Boer

Restaurant Brass Boer
Geclassificeerd als nr. 19 van 149 Restaurants in Kralendijk
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste setting is prachtig dus was dat betreft kan het niet stuk, wat eten betrefr hadden wij echt hogere verwachtingen. Uiteraard verwacht ik hier geen ster niveau maar ik geniet bii andere restaurants meer van het eten dan dat ik hier heb gedaan en dan spreek ik namens ons hele gezin. Prijs ligt ook ver boven de rest van het eiland en dat verschil proef je niet. Onze hobby is op restaurant gaan en kook zelf ook best aardig, dus vind het wel op zijn plaats dat ik hier wat over mag zeggen. Ik had het liever anders gezien.. ik vind USD 520 namelijk behoorlijk aan de prijs met slechts 1 fles wijn. De deskundigheid van het bedienend personeel heeft nog het nodige bij te leren, of wel misschien ontbreekt het aan de juiste instructie. Ik ben nogal een wijnliefhebber en helaas kon het bedienend personeel me geen antwoorden geven op bepaalde vragen, ze was wel zo attent om het alsnog even op te zoeken. Helaas ik hoop dat dit verbetert en wat mij betreft mogen de gerechten spannender en zeker nog verfijnder. Ik zou ook zeker meer lokale vis in het menu zetten, zoals de wahoo, mahi mahi en ik miste de koning uit de zee: De Kreeft! Maar op zich is dat logisch want is nu wat lastiger te krijgen maar van een Bras Boer had ik wel verwacht het op de kaart te hebben. Overigens de oesters waren super lekker!
Wie weet volgende keer beter, maar dan nog die prijs voor hier op het eiland is wat stevig. We zijn bij geen enkel ander restaurant op het eiland aan de helft van de prijs geraakt.

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, geweldige sfeer, prachtige locatie en ontzettend gastvrije medewerkers.

Wij hadden iets te vieren tijdens onze vakantie en hebben dat heel erg goed kunnen doen tijdens ons diner bij Brass Boer, wanneer je op Bonaire bent is een bezoek aan Brass Boer meer dan de moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2021
Brass Boer - Feike Postma, Manager van Restaurant Brass Boer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Bon dia Anniek,

Zo moet het ook zijn, iedere avond een feestje. mooi dat jullie genoten hebben en hopelijk tot snel.

31 juli 2021 beoordeeld

Met het gezin voor 5 gangen surprise menu gekozen. Heerlijk gegeten, maar er zijn nog wel wat verbeterpunten. Bediening had iets attenter gekund.

Datum van bezoek: juli 2021

Bon dia,

Mooi om te lezen dat u genoten heeft van gerechten. en we zien jullie natuurlik graag terug om de volledige Brass ervaring te geven.

31 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond: met een oester genieten van ondergaande zon, wat wil je nog meer? Het restaurant ligt op een prachtige plek en uit de ‘drukte’ van Kralingendijk. De plek straalt serene rust uit met de dynamiek van fantastische smaakexplosies!
We hadden gekozen voor 5 gangen verrassingsmenu en elke gang was een feestje! Met vaart erin geserveerd, maar zeker niet te snel. Absoluut proberen: de licht gerookte steak tartare!!
Van het dessert hadden we iets meer gehoopt, maar dat komt omdat wij meer chocolade-mensen zijn en tenslotte hadden we gekozen voor verrassingsmenu.
Als je weet dat je naar Bonaire gaat: reserveren!

Datum van bezoek: juli 2021

Bon dia Vivian,

Kijk dat worden wij blij van. mooi om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Volgende keer zeker ons chocolade dessert gaan proberen. dat gaan jullie dan zeker lekker vinden.

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten en prachtige locatie
Tafel is te klein voor 4 personen. Geen aanrader met kinderen. We waren er als een van de eerste maar gingen als een van de laatste. Volgens bediening was er een foutje in de keuken gemaakt (bijna 2 uur gewacht op 1e gerecht). 5 uur aan tafel is echt te lang voor kinderen. Foutjes maken is menselijk maar probeer een oplossing te vinden. Zeker op dit niveau! Hoop dat hier aan gewerkt gaat worden.

Datum van bezoek: juni 2021

Bon dia,

Dank je wel voor het delen van uw eerlijk mening. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen en ons Brass gevoel met u kunnen delen.

Reizigers die Restaurant Brass Boer bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In Restaurant Brass Boer geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.