“Totaal overgewaardeerd”
Beoordeling van Restaurant Brass Boer

Restaurant Brass Boer
Geclassificeerd als nr. 21 van 139 Restaurants in Kralendijk
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De goede naam en resentie's zijn bij ons niet waargemaakt.
Het uitzicht wel dat is subliem.
Het personeel bestaat voornamelijk uit stagiairs, die hun uiterste best doen maar niet de ervaring hebben om je werkelijk als gast in het oog te houden.
Dat betekent dat je consumptie of het nu gaat om wijn of water niet in de gaten gehouden wordt.

Wij hebben de meter Ceviche gegeten, het eten was keurig opgemaakt maar niet onze smaak.
We hebben het geprobeerd maar voor mij smaakte de in zuur gegaarde vis naar panharing of rolmops, niets bijzonder dus.
Daarna had ik een garnalen cocktail met Hollandse garnalen, leuk opgemaakt maar qua smaak niet bijzonder.
Mijn vrouw had de gepekelde rundertartaar deze was fantastisch.
Moet gezegd worden dat de amuse vooraf en het dessert, de losgeslagen appeltaart en de aardbeien met hangopp heerlijk waren.

Toch beoordeel ik de Prijs Qualiteit voor mij onder de maat.

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond bij Brass Boer aan de Caribische zee! Wij hebben enorm genoten van het Family dinner. Dit dinner bestaat uit een 3 gangen keuzemenu met gerechten die op de BBQ zijn bereid. Alle gerechten waren erg goed bereid en waren zeer smaakvol. De aangeboden porties waren voor twee mensen ruim voldoende.

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele mooie plek, waar het ruwe water op enkele meters afstand van je zitplaats zorgt voor fascinerende schuimfonteinen. Een elegante sfeer op het direct aan zee gelegen terras, zelfs een klein beetje echt chique. Het eten en de bediening zijn vervolgens gewoon heel erg goed; zoals je het eigenlijk ook mag verwachten als Jonnie en Therèse er hun naam aan verbinden.
Kortom: een aanrader voor diegenen die op Bonaire kwaliteit en ambiance zoeken.

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vleugje Librije in Bonaire. In hoeverre kun je de kwaliteit uit Zwolle ruim 8000 km verder op Bonaire krijgen ? Ja dat kan dus. We hebben heerlijk gegeten en met een kus van Thérèse was het feest compleet. We gaan 3 maart a.s. Op herhaling. Wat een zonnig vooruitzicht.

Datum van bezoek: februari 2020
24 februari 2020 beoordeeld

Recent family dinner (3 gangen) à $ 50.- pp. = preset menu
ZEER matige kwaliteit en max.$ 30.- waard.
Entree: water meloen met een 'grapje' met o.a. ham
Halve kip veel te droog ondanks bijgevoegde hoi sin sauce (Peking duck!)
Dessert zo minimaal: geroosterde ananas in rum met lepeltje ijs.
glas chardonnay (prima!) $ 11.-
wijn per fles v.a. eigenlijk $ 55.-
Locatie blijft TOP
TEVEEL kleine kinderen door goedkope reisaanbiedingen vanuit Holland.
Het 'echte' restaurant à $ 52.- voor een uitstekend à la carte 3 gangen menu is absoluut onze betere optie.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Brass Boer bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In Restaurant Brass Boer geweest? Deel je ervaringen!