“Fijne plek om te zijn”
Beoordeling van Windsock The Beach

Windsock The Beach
Geclassificeerd als nr. 34 van 140 Restaurants in Kralendijk
Beschrijving: Heerlijk aan het water, de mooiste plek van het eiland.
Beschrijving: Heerlijk aan het water, de mooiste plek van het eiland.
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek om te zijn. Vriendelijk personeel,mooie locatie (19.55 vliegtuig aan zien komen) lekker eten... relaxed

16 maart 2020 beoordeeld

Super leuk verblijf.

Je mag gratis van de strandbedjes gebruik maken en je kunt via een trap de aqua blauwe zee in. Lekker snorkelen of duiken.

s'Avonds tijdens het eten naar de ondergaande zon kijken (wel even reserveren).

Heel vriendelijk, goed personeel die in staat zijn om je het "Je bent welkom" gevoel te geven.

13 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier een heerlijk middag doorgebracht. Lekker vegetarisch geluncht en gesnackt. De bediening was fantastisch, Larissa zorgde ervoor dat we uitstekend bediend werden. Regelmatig kwam er iemand langs om te vragen of we nog iets nodig hadden, niet vervelend vaak maar gewoon goed. Iedereen was vriendelijk, gezellig en nam de tijd voor de gasten. Eerdere vakanties zijn we hier ook geweest maar dit keer viel het echt op dat er dingen op een positieve veranderd waren.

6 maart 2020 beoordeeld

De ligging van dit kleine restaurant is heel gezellig. Je kunt heerlijk aan strand eten. Het personeel is snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek aan de oceaan. Ongedwongen sfeer. Mooie mix van (gratis) bedjes, stoelen en een fijn terras aan het water, met voldoende parasols. Via een trap rechtstreeks de oceaan in om te zwemmen/snorkelen. Met vriendelijke bediening en een aantrekkelijke kaart voor ontbijt, lunch of diner.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Windsock The Beach bekeken, bekeken ook

In Windsock The Beach geweest? Deel je ervaringen!