Beoordeeld op 13 april 2019

Wij hadden een 2 pers-app. Grote slaapkamer met airco, goede, ruime badkamer met inloopdouche. Woonkamer incl keuken. Koelkast was van chinese makelij, deze koelde slecht. Verder een grote overdekte porche. Alles was heel schoon. Zwembad te midden van de appartementen, niet groot, maar genoeg om even af te koelen. Alles is nu begroeid en gegroeid, niet meer zo kaal als op de fotos. Vriendelijke beheerders die altijd voor je klaarstaan.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 januari 2019

De foto's zijn er fantastisch uit! Eenmaal aangekomen blijkt hier weinig waarheid in te zitten. Beheerders die duidelijk niet weten wat ze aanmoeten met een park als deze. Ik reis regelmatig voor zaken de hele wereld over en weiger eigenlijk om complexen af te branden. Echter spant deze de kroon. Appartement F2 was niet schoon, heeft bedden waarbij een plank serieus beter ligt en het water uit de zonneboiler wordt zelfs na een dag opwarmen niet warm.

Bedden:
De bedden liggen als een plank. Keihard.

Schoonmaak:
Overal lagen lange zwarte haren ook in de badkamer zaten haren in het putje. Daarnaast zaten er nog urine vlekken op de binnenkant van de bril. In de woonkamer zat een soort vieze plakkerige vlek naast het tafeltje en de vloer was onwijs vet. Op de banken in de woonkamer liggen dekens van TUI en KLM (gevalletje meegepikt?) die ook nog eens te vies waren om op te gaan zitten.

Een absolute afrader!

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi appartement D2
Airco op de slaapkamers
Het hele appartement voor zien van shutters lekker de wind er door
Leuk zwembad
Zeer vriendelijke beheerders alles kan
Ook voor auto verhuur kan je bij de beheerder terecht

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer ruim appartement (B2) gebouwd op de wind, dus hele dag frisse lucht door de shutters met muggengaas. Airco in slaapkamers werken goed maar weinig aan gehad. Keuken voorzien van vaatwasser, inductiekookplaat, grote koelkast, combi-magnetron etc.
Ruim balkon dus sltijd ergens schaduw en/ of fris briesje.
Zeer behulpzame lieve beheerders, die met alles voor je klaar staan.
-Autoverhuur op terrein zelf
- Fijn zwembad met douche en babybadje
-perfecte ligging met supermarkt voor de deur

-Als je niet tegen de warmte, het “easy-way-of-living-gevoel” een paar muggen, kakkerlakjes, kraaiende hanen of blaffende honden kan, moet je niet naar de tropen gaan ;-)

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij verbleven met 3 personen voor een week in een mooi appartement.
Bij aankomst even melden bij de "receptie" bij zeer vriendelijke mensen en de sleutel opgehaald. Er is voldoende parkeerplek en het appartement was zeer schoon en groot.
Twee slaapkamers, twee badkamers en airco in beiden slaapkamers, een grote schone keuken met koel/vriescombinatie en bovenal goed en snel internet.

Er wordt nog aan een paar appartementen gewerkt/gebouwd maar daar hebben we totaal niets van gemerkt.

Al met al waren we blij dat we deze locatie hebben uitgekomen en we komen graag terug!

Datum van verblijf: juli 2018