Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi kleinschalig complex. Fijne studio’s met alles wat je nodig hebt. Lockers v duikspullen, keuken met tweepit/koelkast/koffiezetapparaat etc., goed bed, fijne douche. Vanessa en Jaco zijn goed bereikbaar via app. Erg schoon, zwembad en relaxbedjes ! Savonds languit relaxen op gemeenschappelijk rooftop terras

Beoordeeld op 16 maart 2020

Heerlijk heerlijk heerlijk.

Top accommodatie.
Overal dichtbij, wel met een auto.
Windsock (lekker eten, zonnen, snorkelen en drinken) ligt schuin aan de overkant.
Donkeys beach ligt net even verder. Ze hebben een klein zandstranje, oud koraal en wat rotsig en je kunt er prachtig snorkelen.
Koelbox van Beaches mee, even vullen en lekker genieten.
Bachelor beach ligt links, zo te lopen maar geen strand. Wel een trap de zee in.

De accommodatie is heel sereen,
Bedden wat zacht.
Uitzicht naar de zee heb je alleen op de bovenste verdieping. Daar is een gezamenlijke plek en twee appartementen.
Het ziet er allemaal heel goed verzorgd uit.
Zwembad is heerlijk zacht, komt door het magnesium.

Jaco en Vanessa, de hosts zijn heel vriendelijk en als wij weer naar Bonaire gaan willen wij zeker weer naar Beaches.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Na het winnen van een fotowedstrijd bij Curaçao Exclusief mochten we de gewonnen week voor 6 personen omzetten in twee weken voor 2 personen en op Bonaire. We kwamen bij Beaches Ocean View terecht en daar waren we heel blij mee.
10+. Mooi uitzicht, lieve gastvrouw en gastheer , mooie moderne accommodatie, prachtige binnentuin met heerlijk zwembad en eigen autoverhuur!

Rob Valkenburg &
Esther de Wit Klusvrouw

Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar op rij waren we twee weken in Beaches.
Het voelde als thuis komen mede door de warme, hartelijke ontvangst van Vanessa en Jaco. Een plek om terug te komen en heimwee naar te hebben. Bertil en José, Nederland.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020

Heel fijne appartement, goed bereikbaar, brandschoon, fijne kamer met keuken, en heel gastvrije eigenaren. Het strand en strandtent The Windsock aan de overkant van de straat om s morgens een duik te nemen en te ontbijten. Perfecte locatie en accommodatie!

Kamertip: 2e verdieping heeft beste uitzicht
Datum van verblijf: februari 2020