Beoordeeld op 15 maart 2020

Na het winnen van een fotowedstrijd bij Curaçao Exclusief mochten we de gewonnen week voor 6 personen omzetten in twee weken voor 2 personen en op Bonaire. We kwamen bij Beaches Ocean View terecht en daar waren we heel blij mee.
10+. Mooi uitzicht, lieve gastvrouw en gastheer , mooie moderne accommodatie, prachtige binnentuin met heerlijk zwembad en eigen autoverhuur!

Rob Valkenburg &
Esther de Wit Klusvrouw

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar op rij waren we twee weken in Beaches.
Het voelde als thuis komen mede door de warme, hartelijke ontvangst van Vanessa en Jaco. Een plek om terug te komen en heimwee naar te hebben. Bertil en José, Nederland.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Heel fijne appartement, goed bereikbaar, brandschoon, fijne kamer met keuken, en heel gastvrije eigenaren. Het strand en strandtent The Windsock aan de overkant van de straat om s morgens een duik te nemen en te ontbijten. Perfecte locatie en accommodatie!

Kamertip: 2e verdieping heeft beste uitzicht
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijne accommodatie en van alle gemakken voorzien.
Super schoon, goede bedden, goede douche. Leuk ingericht: modern, met oog voor detail. Keuken is eenvoudig. Eigen balkon met uitzicht op de prachtige tuin. Zwembad eveneens schoon en goed om af te koelen.Een gemeenschappelijk terras op de derde verdieping met uitzicht over zee en de wijk Belnem.
Op steenworp afstand zijn er voldoende ontbijt/lunch/diner opties.
Prijs/kwaliteit: perfect.
Met dank aan Vanessa en Jaco: de behulpzame en hartelijke eigenaren van dit mooie resort!

Beoordeeld op 15 februari 2020

Hele fijne plek, brandschoon, fijne kamer met keuken, super gastvrije beheerders, die met me meedachten. Strand aan de overkant van de straat, waar je fantastisch kunt snorkelen en duiken. Perfecte locatie en accommodatie! Aanrader!

Kamertip: ik zat op de begane grond, heerlijk, kon zo het zwembad in
  • Reistype: Reisde voor zaken