Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar op rij waren we twee weken in Beaches.
Het voelde als thuis komen mede door de warme, hartelijke ontvangst van Vanessa en Jaco. Een plek om terug te komen en heimwee naar te hebben. Bertil en José, Nederland.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Heel fijne appartement, goed bereikbaar, brandschoon, fijne kamer met keuken, en heel gastvrije eigenaren. Het strand en strandtent The Windsock aan de overkant van de straat om s morgens een duik te nemen en te ontbijten. Perfecte locatie en accommodatie!

Kamertip: 2e verdieping heeft beste uitzicht
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijne accommodatie en van alle gemakken voorzien.
Super schoon, goede bedden, goede douche. Leuk ingericht: modern, met oog voor detail. Keuken is eenvoudig. Eigen balkon met uitzicht op de prachtige tuin. Zwembad eveneens schoon en goed om af te koelen.Een gemeenschappelijk terras op de derde verdieping met uitzicht over zee en de wijk Belnem.
Op steenworp afstand zijn er voldoende ontbijt/lunch/diner opties.
Prijs/kwaliteit: perfect.
Met dank aan Vanessa en Jaco: de behulpzame en hartelijke eigenaren van dit mooie resort!

Beoordeeld op 15 februari 2020

Hele fijne plek, brandschoon, fijne kamer met keuken, super gastvrije beheerders, die met me meedachten. Strand aan de overkant van de straat, waar je fantastisch kunt snorkelen en duiken. Perfecte locatie en accommodatie! Aanrader!

Kamertip: ik zat op de begane grond, heerlijk, kon zo het zwembad in
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 februari 2020

Beaches is een ontzettend fijne plek om helemaal tot rust te komen. De mooie tropische tuin, zwembad en zeer goede kamers maken het een top plek. Daarnaast zijn Jacco en Vanessa ontzettend vriendelijk en behulpzaam en hangt er mede door hun twee een hele ontspannen sfeer. Als wij in de toekomst ooit weer naar Bonaire gaan dan gaan we zeker naar Beaches.