TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 september 2019

Wij zijn zeer tevreden met dit resort, heerlijk eten, leuke mensen en een veilige omgeving.
Onze eerste keer op Aruba, wij komen zeker terug.
Dank aan Tamara, Patrick ( managers), Rebecca, Tara, Ana Maria, Jip, Siebbe en Stafefanie.

Datum van verblijf: augustus 2019
TamaraGario, Guest Relations Manager van Manchebo Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Geachte mayamayas24 saludos vanuit Aruba,

Het was een genoegen u te mogen verwelkomen in Manchebo Beach Resort & Spa. We zijn verheugd om te lezen dat je genoten hebt van de ambiance, de keuken en onze diensten en faciliteiten van ons resort.
We waarderen uw vriendelijke woorden oprecht met betrekking tot de warme zorg voor onze teamleden. Heel erg bedankt voor je waardevolle terugkoppeling en we hopen je snel weer te verwelkomen.

Te otro biaha (Tot de volgende keer)

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Een kleinschalig resort in het low rise gedeelte van Aruba. Wij hadden tevens het geluk dat we een nest leatherback schildpadden zagen uitkomen. Het strand behoort bij de 3 mooiste ter wereld, stil ruim en mooi wit zand met blauwe zee. Drie geweldige restaurants, met op maandag LobsterNight. Fantastisch om te relaxen, voor kinderen weinig te doen. Voor stellen wel een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
TamaraGario, Guest Relations Manager van Manchebo Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Geachte FrankSterk saludos vanuit Aruba,

Bedankt dat u nog een keer bij ons bent gebleven. We zijn verheugd om te horen dat je een fantastisch en ontspannen verblijf hebt gehad en dat je genoten hebt van ons prachtige strand en ook van onze geweldige restaurants. Nogmaals bedankt voor het delen van uw herinneringen en aanbevelingen, we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons resort.

Te otro biaha (Tot de volgende keer)

Beoordeeld op 4 juli 2019

Het hele plaatje klopt. De ligging, het personeel, het strand, de kamers, ... alles is zeer goed. Perfecte ontvangst, bij aankomst onmiddellijk drankje en vriendelijk onthaal.
De kamers zijn goed evenals het onderhoud en aanvulling verzorgingsprodukten.
Het ontbijt is uitgebreid voorzien van alles wat je nodig hebt.
Wanneer je richting strand gaat, is Josuel onmiddellijk daar met de handdoeken en installeert hij de zonnebedden. Heb je dorst, plaats je vlaggetje in het zand en dan komt Allejandra voor het opnemen van je bestelling.
Eten in de restaurants van hoge kwaliteit.

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: juni 2019
TamaraGario, Guest Relations Manager van Manchebo Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Geachte PeterU498 saludos van Aruba,

Bedankt voor je geweldige feedback op je recente verblijf bij ons. We zijn heel blij om te weten dat je de hele vakantie-ervaring hebt genoten in Manchebo Beach Resort & Spa. Dit is uiterst lonend voor het team om te horen terwijl we hard werken om ervoor te zorgen dat u de warme en attente service ontvangt waar u zo van hebt genoten. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in paradijs!

Te otro biaha (Tot het volgende keer)

Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

super hotel die zijn sterren dubbel en dik waard is!! welkom ontvangst. super schone kamers met heerlijke bedden. alles aanwezig op de kamer. eten in de restaurants van het hotel is geweldig!! ook heerlijk ontbijt. vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. wij komen hier zeker terug. een ECHTE aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten!
Een heerlijk hotel aan een prachtig strand.
Het personeel was ontzettend aardig en vriendelijk!
Bij vragen kon je altijd terecht bij de receptie.
Setchel ontving ons heel hartelijk en hij wilde ons altijd helpen!
De kamers waren ruim en schoon!
Ontbijt was heerlijk!
Kortom... Een fantastisch hotel waar wij ons helemaal thuis voelde.

Datum van verblijf: juli 2018