“Wauw ! Perfecte avond ”

Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordeling is geschreven aan de hand van 2 bezoeken. Dit restaurant is een high quality restaurant. De service, het uitzicht, vriendelijkheid en natuurlijk ook niet onbelangrijk , het is eten was super goed ! Je merkt dat ze er alles aan doen om je een mooie avond te bezorgen met goed eten. In ons geval was dit restaurant een onderdeel van het allinclusive Concept van Renessaince hotel maar mocht je hier eten zonder allinclusive is het relatief prijzig. Het is het waard !

Datum van bezoek: maart 2020
Gielen_Paul, General Manager van L.G. Smith's Steak & Chop House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dear Valuable Guest, Thank you for your time spent dining with us, we appreciate it. We take pride in the quality of service and food we provide and serve. We hope to welcome you back soon.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant! Ik was alleen, zakelijk op Aruba en zat aan de bar bij deze 2 geweldige gastheren! They made my night! Heerlijk eten, top service en goed advies, leuk gesprek, Aruba op haar best! Masha danki voor Edward en Erwin!

Datum van bezoek: maart 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant, een enorme aanwinst. Zeker 5x gegeten deze vakantie. Kwaliteit is altijd super goed en personeel is zo lief en behulpzaam.

Datum van bezoek: februari 2020
Gielen_Paul, Marketing van L.G. Smith's Steak & Chop House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Dear Guest, Thank you for your feedback as well as for your time spent dining with us, we appreciate it. Happy to read you dined more than once at LGS, it gives us pride in the service and quality we serve to our guests. We hope to welcome you back soon.

4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen wij een tafel in de buurt van een luidruchtige groep , jammer maar dan niemand wat aan doen.De Nederlandse dame die ons bediende die avond luisterde niet echt goed , wij bestelden een tonic water en kregen een gin tonic ! , zij vroeg ons nadat wij ons eten hadden besteld of wij allergieën hadden , wij antwoorden van nee .De amuse was een hapje met eendenlever en dat lust 1 van ons niet , nadat wij dat gemeld hadden werd het weggehaald, de dame die ons bediende bergreep niet dat allergieën en iets niet lusten niet hetzelfde is en wilde een lijst halen waarop de allergieën aangegeven konden worden. Sommige wijnen kunnen per glas besteld worden en per hoeveelheid in ounces , ik bestelde 1 glas wijn en er werd niet gevraagd welke hoeveelheid ik wilde hebben dus ik ga ervanuit de kleinste hoeveelheid te krijgen, nou nee dan wordt duidelijk de situatie uitgebuit en krijg je in mijn ogen een normale glas wijn a 26 Dollar ipv 12 Dollar.
Wij hebben heerlijk gegeten en wilden geen zeurpieten zijn, dus niet geklaagd over de wijn.
Helaas was de bediening niet erg proffessioneel!Jammer van zo,n goed restaurant.

Datum van bezoek: januari 2020

Dear Guest, Thank you for your excellent feedback as well as for your time spent dining with us, we appreciate it. We hope to welcome you back soon.

29 december 2019 beoordeeld

Lekker gegeten onder begeleiding van onze gezellige bediening Pleuni. Succes nog deze laatste weken!

Datum van bezoek: december 2019
Gielen_Paul, General Manager van L.G. Smith's Steak & Chop House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Dear Guest, Thank you for your honest and excellent feedback, much appreciate it. Pleuni is indeed a great team member. We do hope to welcome you back soon.

Reizigers die L.G. Smith's Steak & Chop House bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In L.G. Smith's Steak & Chop House geweest? Deel je ervaringen!