“Verschrikkelijk”
Beoordeling van De Beren Schieveste

De Beren Schieveste
Geclassificeerd als nr. 80 van 104 Restaurants in Schiedam
15 maart 2020 beoordeeld

Slecht eten, lang wachten. Alleen als je hamburger of saté besteld schijnt het snel te gaan omdat dat makkelijk is volgens de medewerker waar we ons beklag deden. Mag ook hopen dat dat lekkerder smaakt dan ons doorbakken biefstuk en het kleine scholfileetje. Wij komen er nooit meer

Datum van bezoek: februari 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Vanwege een lange rij bij de buren gaven we beren restaurant de Beren Schieveste een kans. Wat een drama. Keiharde irritante muziek boven onze tafel. Fel licht waardoor we elkaar nauwelijks konden zien. Meerdere malen aangegeven dat we eea storend vonden maar niets mee gedaan. Eten was ook echt niet best. Het is uiteraard geen sterren restaurant maar de prijs/ kwaliteit is echt bedroevend. De bediening ook. Niemand te vinden wanneer je een vraag hebt. Achteraf onze bevindingen gedeeld met een hele stoere sportschool manager. In plaats van luisteren kijkt hij met een stoere arrogante blik. Wat een kutzaak. Wees verstandig en ga er nooit naartoe. 1 grote teleurstelling

Datum van bezoek: februari 2020
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kinderen wilden graag weer een keer bij De Beren eten. Laatste keer hele tijd geleden in Vlaardingen. Was altijd een gezellig restaurant met redelijke maaltijden en prijzen. Wij kozen voor het filiaal bij Euroscoop. Bij binnenkomst 1 grote ruimte. Je ziet dat er moeite gedaan is om het aantrekkelijk eruit te laten zien. Bovenaan een tafel gekregen. Wij vonden het te open en massaal. Intieme sfeer was het niet. Na bestellen stond het eten er binnen vijf minuten. Dat kan niet vers bereid zijn. De porties waren minimaal. Zeker de ribs. Smaak van de gerechten was 13 in een dozijn. Prijs absoluut aan de te hoge kant. Kwaliteit-prijs slecht. Binnen een uur gegeten en stonden we weer buiten. De avond hadden we ons anders voorgesteld. Eens maar nooit weer. Daar waren we het allemaal direct over eens.

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

met mijn vrouw en vriend gisteren eten besteld bij de beer schieveste toen ik mijn biefstuk kreeg zat er geen champignons bij en uien die ik extra besteld had toen ik dit aangaf werd ik als stuk vuil behandeld 12 min later kreeg ik dit in een schaaltje waarvan sommige uien rouw waren en er zat 1 champignon in, ondertussen wel mijn biefstuk koud, ik heb dit gemeld en er werd niets mee gedaan de jonge serveerster was brutaal en ging met haar collega smoezen over ons.hierop ben ik naar geoffrey gegaan en hem dit medegedeeld en hij zei tegen mij waar gewerkt word ook fouten gemaakt maar hij heeft dit niet netjes opgelost zoals een eigenaar behoort te doen, ik heb de 90 euro betaald en mijn eten laten staan .
we zijn maar bij de buren verder gaan eten bij Happy Italy en we werden zeer gastvrij onthaald zoals het hoort te zijn, verders nog wat gedronken en hierna naar de film.
DE BEER NOOIT MEER !!!!!!

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

had een heel ander beeld van De Beren, meer een hap slik weg restaurant maar nee hoor zelfs de tussenpauze tussen gerechten en koffie werd prima geregeld. niet verkeerd en zeer zeker niet de laatste keer.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Beren Schieveste bekeken, bekeken ook

In De Beren Schieveste geweest? Deel je ervaringen!