“Heerlijk gegeten in Baarland”

De Kleine Toren Van Baarland
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Baarland
Keukens: Frans, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Verscholen in de Zeeuwse polders, tussen Goes en Middelburg, bevindt zich Baarland. Eén van de mooiste dorpen van Zuid-Beveland, op loopafstand van de Westerschelde. In de voormalig gereformeerde kerk is Restaurant De Kleine Toren gevestigd. Na de overname van Dennis en Jelle, heeft het restaurant recent een metamorfose ondergaan. Door de warme kleuren en materialen heeft het restaurant een luxe uitstraling gekregen en de ruime tafelopstelling zorgt voor comfort en privacy.
15 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten in Baarland. Wij kwamen bij toeval op dit restaurant. De sfeer in de voormalige kerk is erg goed, mooie entourage en het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is heerlijk en het wijnaanbod is goed en uitgebreid. Voor ons was het de trip zeker waard. Het kaasplankje was fenomenaal, 10 totaal verschillende kaasjes voor 2 personen, alles perfect op temperatuur en zeer verrassend. Wij komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk,origineel en prachtige plek! Zalig eten van heerlijke, eerlijke producten! De entourage maakt dat de rust vanzelf bij elke hap verder indeelt. Fijn hoe Zeeland weer een hemels plekje om te eten erbij heeft.

Datum van bezoek: juli 2019
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu am meerdere keren geweest voor zowel zakelijk als privé. Tot nu toe nooit teleurgesteld. Eten verrassend goed, mooie wijnen en uitstekend gastheerschap. Echt een aanrader, ook om de reis naar Baarland of all places te maken.

Datum van bezoek: januari 2020
18 januari 2020 beoordeeld

restaurant is gelegen in een kerk, meestal is het koud en kil in een kerk, maar hier niet!!!
hier is gezellig en warm.
en dan... het eten is verzorgd en mooi gepresenteerd , goede wijnkaart.
vriendelijke bediening
ik kom terug!!!

Datum van bezoek: november 2019
9 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de kleine toren van Baarland ga je altijd met een tevreden gevoel naar huis. Een gebalanceerd menu met uitstekende wijnen.
Echt een aanrader voor de fijnproever.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Kleine Toren Van Baarland bekeken, bekeken ook

In De Kleine Toren Van Baarland geweest? Deel je ervaringen!