Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 maart 2018

Bijzonder plezierig hostel, prachtig uitzicht, schoon, verzorgt en zeer gastvrij. Engels, Nederlands, Duits geen probleem. Zeer felxibel. Omdat het regende maar naar de hamam gegaan, prima georganiseerd. (ivp paardrijden)

Kamertip: Family room is perfect
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben een geweldige tijd gehad met Surf Paradise Morocco! Suzanne en Zouhair zijn zeer gastvrij en professioneel. En hebben goed voor ons gezorgd. Het is simpel en effectief daar houd ik van! Zowel bet materiaal en de surflessen waren top !

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Ik heb een ge-wel-dige vakantie gehad bij Surfparadise Morocco. Suzanne en Zouhir zijn echt toppers die een super leuke sfeer brengen. Twee zeer gastvrije mensen met een groot hart en een flinke dosis humor. Ik voelde me er meteen helemaal thuis en heb enorm veel gelachen met ze. Ik was alleen op vakantie, maar heb mij geen moment alleen gevoeld.

Het huis is ontzettend mooi en leuk opgebouwd met een gemeenschappelijke keuken die mensen tezamen brengt en een geweldig dakterras met uitzicht op de zee voor relaxte ontbijtjes om de dag heerlijk mee te beginnen. Het eten was lekker! Suzanne en Zouhir kunnen beiden heerlijk koken.

Een package boeken is echt ideaal en super! Alles wordt voor je geregeld en de combinatie van diverse activiteiten is super leuk! Zorgt voor een goede afwisseling.
De trip naar Paradise Valley was echt onvergetelijk mooi, bijna magisch. Wat een mooie natuur! Ook de massage en hammam behandeling in het plaatselijke mini kuuroordje waren uitmuntend. Dit alles samen met de dagen surfen en vertoeven op het strand, was echt heerlijk! Surfparadise Morocco is echt een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 januari 2017

Suzanne en Zouhir zijn hele lieve mensen die het je graag naar de zin willen maken. Buiten het surfen verzorgen zij ook tripjes en nemen ze je mee naar het echte Marokko! Je word helemaal vrijgelaten in wat je wilt doen, hoe vaak je wilt surfen, of je bij hun wilt eten, het maakt allemaal niet uit en alles kan. Suzanne en Zouhir koken met liefde voor je en dat proef je ook! Echt heerlijk vers allemaal en super lekker. Vanwege mijn glutenallergie kon ik niet alles eten, maar maakte zij iets voor mij apart of paste het gerecht aan. Heel fijn! Ik heb onwijs genoten en dat komt onder andere echt door hun gastvrijheid, betrokkenheid en gezelligheid! Je kunt ook met ze lachen, ze zijn altijd in voor een geintje :) Toppers! Daarnaast is het land echt magisch!

Datum van verblijf: december 2016
Suzanne B, Eigenaar van Surf Paradise Morocco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2017

Beste surfergirl,
Bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van deze mooie en positieve feedback! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat je zo enorm hebt genoten van je verblijf bij ons in Marokko. Wij vinden het altijd erg belangrijk dat iedereen zich thuis voelt, geen allergie is dan ook te gek of moeilijk! Wij hebben een ontzettend fijne tijd gehad met jullie, veel gelachen en mooie herinneringen gemaakt. Hopelijk tot snel in het water!

Een zonnige groet,
Suzanne
Surf Paradise Morocco

Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

Suzanna en Zouhir zijn fijne, gepassioneerde mensen en de locatie van het hotel is top: alle surfspots in de omgeving zijn heel goed te bereiken, evenals Paradise Valley. Suzanna is een geboren gastvrouw!

Datum van verblijf: december 2016
Suzanne B, Eigenaar van Surf Paradise Morocco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Beste Kirsten

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze prachtige review over ons te schrijven.

We voelen ons gevleid om te lezen dat je zo een TOP tijd met Surf Paradise Morocco hebt gehad! We willen jou bedanken voor de geweldige spelletjesavonden waar we zo hebben gelachen en super oud en nieuw avond! Wij proberen om onze gasten zich thuis te laten voelen als een grote familie en we zijn blij dat je daarvan hebt genoten.

We kijken uit naar je terugkomt voor wederom een fantastische surfweek in de zon!

Een warme zonnige groet,

Suzanne