TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Salthouse is een super mooi en gezellig huis, centraal gelegen voor veel verschillende surfspots. Het huis zelf is goed verzorgd, sfeervol ingericht en zeer schoon. De kamers zijn gezellig en mijn bed lag heerlijk! Ik heb genoten van het heerlijke eten wat elke dag met veel liefde wordt verzorgd door Mustapha. Yazid, de eigenaar staat altijd voor je klaar en zorgt er voor dat elke dag een dag is om even alles los te laten en gewoon heerlijk met de flow mee te gaan. Alles wordt je uit handen genomen, en hij en zijn team ! zorgen voor een topdag, golven of geen golven. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

Ik heb een superweek gehad bij Salthouse!
Relaxte sfeer, maar alles wel goed verzorgd. Yoga was top, eten heerlijk, zelfs de ritjes in de auto naar de verschillende surfspots waren leuk.
Vriendelijk, schoon en goede sfeer; wat wil je nog meer?!

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Salt House is een heerlijk kleinschalig huis waar een gemoedelijke en gezellige sfeer heerst. Ik voelde mij hier snel thuis mede dankzij de vriendelijkheid van Yazid die altijd voor je klaar staat. Dagelijks stond rond 09.00 uur het ontbijt klaar waarna wij meestal rond 10.30 uur richting de beste surfspot vertrokken. Ik had nog nooit gesurfd, maar dit bleek geen enkel probleem. Mede door de enthousiaste surflessen van Muhammed heeft het surfen mij helemaal gegrepen. Het strandleven is geweldig daar! Ook echt noemenswaardig zijn de kookkunsten van Mustafa. Hij maakt de heerlijkste Marokkaanse gerechten klaar met als hoogtepunt dat wij als lunch op het strand een overheerlijke tajine hebben gegeten! Ook heb ik genoten van de yogasessies op het dakterras met de ondergaande zon. Het was fijn om op zo’n spectaculaire locatie na een intensieve surfdag de spieren te kunnen stretchen. Kortom: ik heb hier een geweldige vakantie beleefd en kom zo snel mogelijk weer terug!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Ik heb het all in surf & yoga package gehad voor een week. Het is een super combinatie. Door Yazid werd goed gekeken naar wat iedereen graag wilde en paste het programma daarop aan. Het eten was heerlijk en gezellig om met z'n allen samen te eten.
De matrassen waren heel goed om na een sportieve dag op te slapen.

GENOTEN!

Kamertip: De 4 dunk room is beneden (hoef je geen trappen op;)), het heeft ook een eigen badkamer.
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 juli 2018

Ik heb een zeer leuke tijd gehad in Salthouse!!! De yoga, de surf lessen en het eten was van een zeer hoge kwaliteit. Ik ben gluten gevoelig en er werd met plezier voor alternatieven gezocht. De sfeer in en rond de hostel was zeer gastvrij en open. Je voelt je er meteen thuis. Een grote surffamilie die er voor wil zorgen dat je de beste tijd ooit hebt in Marokko.Die heb ik gehad. Grand Merci!!

Datum van verblijf: juli 2018