Opslaan

Meer info
vanaf 311,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

In één woord geweldig.... wat een mooi fantastisch eiland met de twee vulcanen.
De zonsondergangen zijn er geweldig... de natuur is prachtig... kortom hier moet je zijn geweest als je Nicaragua wilt bezoeken!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 24 april 2018

Wij waren hier 3 dagen. Mooi en avontuurlijk eiland met erg weinig verkeer. Er is hier veel te doen, mooie vulkanen, watervallen, wandeltochten en mooie natuur.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 8 februari 2018 via mobiele applicatie

Ometepe heeft voor ieders wat wils. Ik verbleef er een week en heb mij geen moment verveeld. Het begint al als je met de ferry vanuit San Jorge vertrekt (50 Cordoba) en je ziet het eiland met de twee vulkanen groter worden. De bootreis duurt ruim genomen 1 uur.

Mountainbike gehuurd en rond de conception gefietst vanuit Moyogalpa. Vanuit Altegracia naar de waterval gefietst (vermoeiend vanwege de onverharde weg). Ook vanuit Altegracia de conception beklommen. Het is echt geen makkelijke opgave. Omhoog gaat nog maar je mag ook nog naar beneden! De volgende dag voel je je beenspieren behoorlijk! Vanuit Altegracia is de conception voor 20 dollar te “bewandelen”. In Moyogalpa kost dit ruim het dubbele!

Verder uiteraard zwemmen in het grootste zoetwater meer van Amerika. Er zijn genoeg stranden te ontdekken. Kortom: rust en ontspanning vind je op Ometepe.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 december 2017

We verbleven hier maar voor 2 dagen en dat was zeker te kort! . De boottocht kan wel pittig zijn als het onstuimig weer is. De omgeving is adembenemend mooi. Heel groen en natuurlijk de 2 enorme vulkanen. Er is genoeg te beleven op Ometepe. Aangezien er op het eiland weinig auto's rijden en er veel onverharde wegen zijn is het huren van een quad of crossmotor wel handig.

Zeker de moeite waard om te bezoeken.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Fijn eiland om zelf met de quad er op uit te gaan naar SAN Ramon of naar de Vulkaan. Er is genoeg lekker eten in de restaurants. Echt een eiland om zelf te ontdekken

Datum van activiteit: november 2017