“Leuke ontdekking in een prachtige streek”
Beoordeling van Jeanne Dusschaut

Jeanne Dusschaut
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Flobecq
25 mei 2024 beoordeeld

We waren er voor de 2e keer. Al onze verwachtingen werden weeral ingewilligd. Zeer lekker gegeten met een lekker glas wijn bij elk gerecht, heel vriendelijke bediening, correcte prijs en dit op een heel fijne locatie. Een aanrader!

6 mei 2024 beoordeeld

Een gevoel van thuiskomen... in een oase van rust, met telkens weer een aangename verwelkoming door de lieve eigenaars, die trouw blijven aan hun lekkere én pure keuken! Het restaurant is ondergebracht in een knap gerenoveerde watermolen en er horen een prachtige tuin en terras bij. Het knusse interieur, de aimabele wijnen, de ongedwongen sfeer, de nabijheid van Marc en Christel,... dragen bij tot een geslaagd culinair totaalplaatje! Wij komen er graag! Dank jullie wel om veel meer te betekenen dan enkel lekker uit eten!

• Sfeer
Marc Duyck, Owner van Jeanne Dusschaut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

merciekes ... doet deugd en geeft ons vleugels!

6 mei 2024 beoordeeld

Uitstekende ervaring gehad die zeker voor herhaling in aanmerking komt.
Een gezellig, gemoedelijk restaurant in Vloesberg, gelocaliseerd in een oude watermolen die mooi is omgebouwd.
Wij zijn hartelijk ontvangen- en uitermate vriendelijk bediend door de eigenaars en het personeel.
Er is geen echt menu en alles is a la carte te kiezen.
Het eten is uitstekend en zonder veel overbodige franjes zoals wij het graag zien. Alles wordt op tijd met gepaste tussentijden opgediend.
Wij moesten dit restaurant al veel eerder ontdekt hebben, alleen spijtig dat de zaak op zondag geloten is.
FG en LB

merciekes, doet deugd!

25 april 2024 beoordeeld

Prachtig gelegen restaurant in Le Pays des Colinnes, smakelijke en verzorgde maaltijden, vriendelijke service, fantastische wijnkaart met de formule inkoopprijs + 25 € waardoor de kans geboden wordt om aan democratische prijzen topwijnen te drinken. Een absolute aanrader !

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
Marc Duyck, Owner van Jeanne Dusschaut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2024

Bedankt voor de mooie woorden, doet deugd!
Christel en Mar

2 april 2024 beoordeeld

Wij hebben genoten van een heerlijk paasmenu met top producten! Zowel het eten als de bediening waren subliem. De heerlijke champagne als aperitief en bijpassende wijn met telkens een woordje van een kenner, waren een surplus. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2024

Merciekes, doet deugd!

Reizigers die Jeanne Dusschaut bekeken, bekeken ook

Flobecq, Hainaut Province

In Jeanne Dusschaut geweest? Deel je ervaringen!