Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Veel imposante Sequoia's bij elkaar. Mooi om te zien deze enorme bomen. Er lopen veel trails door het park.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Ongelofelijk mooi park met schitterende bomen! Zeer vriendelijke rangers. Wandel routes zijn voor iedereen geschikt. Echt een aanrader om heen te gaan. Wij kwamen om 6uur in de avond aan dus het was lekker rustig.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

Enorm grote bomen waar je stil van wordt. Heerlijk om er rond te wandelen en je te verbazen. Er zijn diverse trails en overal zijn parkeerplaatsen. Wij konden er geen genoeg van krijgen.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 23 november 2017

2 dagen op dit park mogen zijn, slipen met onze rv op de mooiste campground van onze reis.( compleet met bearbox) Beetje jammer alleen dat we met onze rv niet via de zuidkant in het park mochten maar via andere ingang en dat was 3 uur verder rijden. Park en campground maakte alles goed. wat mooi, en indrukwekkend. ook erg divers, buiten de Giants ook verder mooie beekjes, watervallen etc.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

De Sequoia's maken écht wel indruk, is gewoonweg prachtig om te zien. Maak zeker een wandeling door het bos.

Datum van activiteit: september 2017