“Lekker, informeel restaurant”
Beoordeling van Spaghettomania

Spaghettomania
Geclassificeerd als nr. 17 van 101 Restaurants in Zakynthos Town
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, informeel restaurant. Vrij beperkte kaart maar wel heel lekkere pizza’s en pasta gegeten. Overheerlijke tiramisu als dessert! Echt een aanrader.
Prijs-kwaliteit in orde!

Datum van bezoek: augustus 2020

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is niet vooruit te branden. Zijn liever lui dan moe. Niet veel mogelijk voor een dieet. Geen aanrader. Of het moet puur voor het uitzicht op de boulevard zijn.

Datum van bezoek: september 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Restaurant oogt leuk, ziet er netjes en schoon uit.
Bediening is vriendelijk op 1 dame na, die begreep geen Engels.
Wij hadden een antipasti besteld, dat was redelijk te eten. Meer een smaakverschil dachten wij en keken uit naar onze steak en pasta.

Steak word geserveerd op een plank, voor gesneden. Presentatie ziet er goed uit echter de straks waren al bijna koud en taai! Na een paar happen allebei de steak laten staan. Bij de steak werd frites geserveerd, heb ze beter gehad. De pasta was een vol bord... helaas had deze nog wel even door mogen koken want was nog net niet hard....... ook dat bord na een paar happen laten staan. Ketchup of mayo.... je moet er zelf om vragen!

Ik bestel nogmaals hetzelfde drankje, verkeerde word gebracht en netjes omgeruild.

Er word gevraagd of het smaakt, nou..... nee.... vlees was zo goed als koud en taai, pasta had iets langer door mogen koken. De kelner bied zijn excuses aan en daar blijft het bij.

Een nagerecht zagen wij al niet meer zitten.

Ik vraag de rekening, een kleine € 80, kijk de bonnen na en zie een dubbele bon. De eigenaar / manager komt en er kijken het na. Ik doe nogmaals mijn beklag en zijn antwoord is, wij krijgen nooit klachten en dan had u het moeten aangeven. Dat hebben wij gedaan en er is ons NIETS anders aangeboden door de bediening geef ik aan.
De eigenaar bied ook niets aan, geen korting of iets van het huis. Na een korte discussie krijgen wij een dessert aangeboden, hiervoor hebben wij bedankt omdat wij er geen vertrouwen meer in hadden en van mening ben dat je er zelf niet om zou moeten vragen.

Vervolgens word er aangeboden een keer terug te komen op kosten van het huis...... dat ging niet want wij vertrekken de volgende dag. Ik vraag om korting.... die krijgen wij niet!

Belachelijk!!!! Wel terug mogen komen op
kosten van het huis (waarom zou je dat überhaupt doen als het eten niet bevalt???) en geen korting.

Wij rekenen nogmaals de rekening na met de eigenaar/ manager.... nu komt de rekening op € 60, ik betaal, meneer komt terug en zegt doodleuk..... sorry ben 1 gerecht vergeten dus alsnog € 80 betaald.

Eens maar nooit meer!!!!!!
Dat het eten slecht is tot daar aan toe maar niets aangeboden of beetje korting? Belachelijk..... ik klaag niet snel..... deze service..... slecht! Heel slecht......

Datum van bezoek: juli 2019
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wezen eten met vrienden omdat het er goed uit zag zo leek het. Goeie kaart en leuke hippe inrichting, vriendelijk personeel. Eten is prima maar verwacht er niet teveel van. Pizza’s niet Italië waardig. Spaghetti wel lekker. Voorgerechten redelijk. Voor Griekse begrippen een prima restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De moderne inrichting trok ons al toen we een keer langsliepen. Dat sprak ons aan. De bediening was netjes en correct alleen kwam het hoofdgerecht al terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren. Dat was jammer. De twee broers die samen met hun moeder het restaurant runnen waren spraakzaam. Goede tips gekregen voor restaurants in Rome. Erg leuk. Ook nog even van gedachten gewisseld over de eigen gemaakte limoncella die buiten het seizoen was gemaakt. Leuke gasten daar. Het eten was ook goed; zowel de Pasta Al Fredo als de Pasta Pescatore waren goed.
Ik zou de laatste alleen op een warmer bord serveren. Goede, sterke doppio. Leuke avond geweest!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Spaghettomania bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Spaghettomania geweest? Deel je ervaringen!