Opslaan

Beoordeeld op 29 juni 2021
evaS895
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Heerlijk genieten aan prachtig rustig strand

Heerlijk rustig zandstrand met goede taveerne en heerlijke ruststoelen. Leuke zandweg leidt je ... meer lezen

Beoordeeld op 9 juni 2021

vanaf 29,81 US$
vanaf 65,58 US$
vanaf 68,68 US$
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Prachtig strand, de perfecte plek met twee kleine kinderen (1 en 3). Veel schaduw, fijne ligstoelen waar zij lekker in het zand naast kunnen spelen. Restaurant met lekkere hapjes en drankjes en vooral heel vriendelijk personeel. De ligstoelen zijn gratis. Het zeewater is een heerlijke temperatuur en blijft lang ondiep. Het is een heel afgelegen plekje maar het is de trip zeker waard!

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig zandstrand met goede taveerne en heerlijke ruststoelen.
Leuke zandweg leidt je slingerend door de heuvels naar dit rustig gelegen strand .
Op zondag komen hier ook Griekse families om lekker te eten en aan het strand te zijn. De Fhis taveerne heeft zeer vriendelijke en attente bediening. Goed eten voor een prima prijs.
Door de week kan je het meemaken dat je het hele strand en de taveerne en het prachtige uitzicht om 18.u voor jezelf hebt.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Dit zou het mooiste strand van het eiland moeten zijn. Ik vond er niks aan.
Ik heb veel mooiere stranden gezien. Het mooiste vond ik de route er naartoe. Wij zijn niet via de hoofdweg gegaan, maar zijn op de hoofdweg (vanaf porta roma) een zijstraat in gegaan en binnendoor naar Daphni Beach gereden.
Smalle wegen, zandwegen, best een uitdaging, maar wel een leuke route door de bergen.
Op het strand zijn ligbedden gratis bij het tentje waar we vanaf deze weg uitkwamen (was er maar 1). Op dit strand leggen schildpadden ook hun eieren. Deze eieren liggen in het zand en er staan houten frames omheen om ze te beschermen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Driemaal dit heerlijke strand bezocht. 1x de weg naar Dafni Beach taverne, 2x de weg naar Bel Mare. (de weg naar dafni is iets beter begaanbaar, maar vonden beide wegen te doen).
Bij beide strandtenten €5 voor bedje en parasol.
Bij Dafni wat opdring en 'gemaakt'. Voldoende plek in de zon of onder de bomen die schaduw bieden (alles in het zand). Speelplek midden in de zon (veel te heet!).
Bij Bel Mare lekker relaxt. Helemaal niet opdringerig, heel aardig en relaxt. Serveren drinken en eten aan je strandbedje. Strandbedjes in zon en heel veel schaduwplekken (vonden wij ideaal met een 7,5 maand oude baby). En de bedjes staan in gras! (zand is prima, maar minder prettig als alles helemaal onder zit). Speelplek voor kinderen in de schaduw

Mocht je slechter te been zijn of bijv graag een kinderwagen meenemen: dafni taverne moet je een trap af om op het strand te komen, bij Bel Mare is dit niet nodig.

Bij Porto Melo zijn we niet geweest omdat hier geen schaduwplek meer was.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

De weg naar het strand is pittig, een auto met een krachtige motor wordt aangeraden. Het strand zelf is niet echt indrukwekkend. Eigenlijk wel tegenvallend. Zeker in begin mei is het geen bezoek waard vanwege het feit dat nog niets open is.

Datum van activiteit: mei 2019