“Lekker eten maar slechte bediening”
Beoordeling van Madisons

Madisons
Geclassificeerd als nr. 15 van 113 Restaurants in Zakynthos Town
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen wij plaats hadden genomen bij onze tafel duurde het lang voordat we geholpen werden. Vervolgens moesten we dik een uur wachten op ons eten. Bij de sushi waren ze de soya saus en stokjes vergeten, dat moesten we nog even vragen en duurde ook weer even. De sushi was wel erg lekker maar de service was niet om over naar huis te schrijven. Omdat het zolang duurde adviseerde ze ons een broodje te nemen, wij zeiden dat het prima was. Zonder overleg brachten ze gelijk twee porties en moesten we voor beide betalen. Jammer want het eten is wel lekker.

Datum van bezoek: augustus 2021

4 augustus 2021 beoordeeld

We werden aangenaam verrast toen we op de boulevard liepen door de lekker sushi borden die naar de tafels werden gebracht. Na even gewacht te hebben, mochten we ook aan tafel (ik zou zeker reserveren!!).
Wat een heeerlijke sushi.. We zijn 2x achter elkaar voor de Tokyo Roll gegaan..

Tweede dag ook weer sushi, maar dit keer ook van de kaart gegeten. Rustig aan gedaan en werden goed geholpen. De ambiance is super mooi en ze draaien goeie sfeer muziek
ik vond het wijntje niet helemaal lekker, maar die werd zonder moeite vervangen voor een ander wijntje (wat overigens heel lekker was).

3e dag weer gegeten en weer vriendelijk geholpen. Mooie opmaak van de borden en de smaken zijn perfect! Zeker een aanrader om te eten (of 3 keer):P

Datum van bezoek: juli 2021
28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Relatief duur restaurant. Vanavond pasta besteld met chorizo en garnalen. Er zaten welgeteld drie garnalen in. Dat is jammer.
Het was niet vies maar ook zeker niet het lekkerste wat we afgelopen dagen hebben gegeten op het eiland.
De sushi Dragon roll was wel echt super lekker en super mooi geserveerd.
De cocktail kaart is ook zeer uitgebreid en voor iedereen wat wils.

Datum van bezoek: juni 2021
22 juli 2021 beoordeeld

Het ontbijt/brunch was zo lekker dat we 3 keer zijn teruggekomen. Ook de freak milkshakes die ze hadden waren buitengewoon. Het avondeten was iets aan de dure kant maar ook erg lekker. Het personeel was af en toe wat onoplettend, als je eenmaal eten en drinken had keken ze weinig naar je om en moest je echt de aandacht zien te trekken. Maar het eten en het uitzicht maken veel goed.

Datum van bezoek: juli 2021
14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel mooi en gezellig restaurant. Personeel is erg vriendelijk. Sushi was heel erg lekker. Vlees en vis is wat aan de dure kant voor Griekse begrippen maar ziet er goed uit.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Madisons bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Madisons geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.