“Duur, maar de moeite waard!”
Beoordeling van Madisons

Madisons
Geclassificeerd als nr. 13 van 101 Restaurants in Zakynthos Town
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandelingetje door Zante hier terecht gekomen. Je merkt aan alles dat dit niet ‘zomaar’ een restaurantje is, maar dat dit wat exclusiever is. We hebben heerlijk gegeten, anders dan anders (bloemkoolsteak), maar bediening is wel wat opdringerig.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld

We kwamen via internet bij dit restaurantje, via instagram en facebook de kaart en prijzen bekeken en zag er heerlijk uit. Aangekomen in het restaurant zijn de prijzen duurder dan op de socials worden weergegeven let hier goed op! Het eten is wel uitstekend goeie sushi en heerlijke risotto. Mooi uitzicht op het water ook

Datum van bezoek: juli 2020
16 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en vooral sfeervol restaurant langs de boulevard van de haven in Zakynthos.

Ze serveren hier heerlijke carpaccio met truffelolie, we kregen daarnaast een hapje complimenteus van het huis.

Als hoofdgerecht voor de sushi gegaan, deze waren groot maar verrassend lekker!

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier toevallig langs en het restaurant viel ons op door de hippe uitstraling. Het is wezenlijk anders dan de 13 in een dozijn restaurants die verder langs de boulevard van Zakhyntos stad zitten. Na het lezen van een aantal reviews hebben we besloten hier te gaan eten.
Je kan er heerlijk zitten en genieten van alles wat langsloopt, rijdt of fietst. Daarnaast heb je een mooi uitzicht over de baai.
En het belangrijkste, het eten was erg goed! We hadden de wagyu burger en de pasta met kip. We werden ook vriendelijk geholpen door het personeel wat er rondliep!
De prijzen zijn wel iets hoger dan het gemiddeld op het eiland.

Datum van bezoek: september 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten viel bij ons beide nogal tegen na het lezen van de recensies. Ook was het iets duurder dan bij andere restaurants.

Ander nadeel was dat je aan de weg zit waar veel verkeer (en uitlaatgassen) aanwezig zijn. Binnen is ook niet prettig want daar wordt gerookt. Al met al zou ik hier geen 2de keer naartoe gaan.

Personeel is wel erg vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Madisons bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Madisons geweest? Deel je ervaringen!