“Topbediening, gezelligheid troef”

Il Punto
Geclassificeerd als nr. 2 van 49 Restaurants in Deinze
Keukens: Italiaans
4 augustus 2020 beoordeeld

Zelden zo een goede bediening gehad! Heel vriendelijk en charmant personeel. Uitgebreide kaart met Italiaanse specialiteiten. Het eten is lekker bereid en het was gezellig vertoeven op het terras. Er wordt ook heel goed rekening gehouden met de Corona maatregelen.

Datum van bezoek: augustus 2020

11 juni 2020 beoordeeld

Ik probeerde hier reeds verschillende gerechten uit (pizza, vis, pasta,...) en telkens is het overheerlijk! Vriendelijke bediening met een Italiaanse charme zoals je hier in België zelden tegenkomt. We zullen hier nog veel terugkomen!
Aanrader is zonder twijfel de gamberoni alla marinara!

Datum van bezoek: februari 2020
12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk waren alle tafels bezet (gereserveerd). Toch waren ze zo vriendelijk om ons nog een plaatsje te geven voor de volgende kwamen. We hebben allebei een pizza gegeten en deze was zeer lekker. De pizza il Punto is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Altijd heel goede kwaliteit en bediening. Gezellig vertoeven. Bestaat reeds meer dan 25 jaar en nog steeds dezelfde uitbaters. Super goed!

Datum van bezoek: januari 2020
27 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, goed opgeleid personeel.
De patrons hebben aandacht voor hun clienteel, zo moet het zijn.Voortreffelijke gerechten. Wijnen niet te duur geprijsd
Een restaurant om steeds terug te keren.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Il Punto bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In Il Punto geweest? Deel je ervaringen!