“Altijd lekker”

Il Punto
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Deinze
Keukens: Italiaans
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Italiaan is een gevestigde waarde in Deinze. Altijd goed en vriendelijke bediening. Op donderdagavond is er life music. Een aanrader !

16 december 2018 beoordeeld

Eénmalig in Deinze, afgegaan op tripadvisorbeoordelingen, het werd een teleurstelling. Hadden vier pizza's besteld, hebben suuuuper lang moeten wachten. Tafel die na ons binnen was gekomen had veel eerder pizza dan wij. De pizza zelf is oke maar daar is het mee gezegd. Te veel kaas. Het interieur en de bediening is oke. en ze vragen 10 euro voor een fles water san pellegrino. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen niet meer terug.

14 december 2018 beoordeeld

Hier vindt men nog de echte Italiaanse keuken. Zeer lekker en de typische heerlijke parmesan kroketten!, Zeer grote keuze! Super bediening! Komen zeker terug!

14 december 2018 beoordeeld

Na sluiting van onze favoriete Italiaan eindelijk een vervanger gevonden. Gezellig, vlotte en aangename bediening en lekker eten, wat moet je meer hebben, o ja de prijs is heel normaal voor wat je krijgt.
Hier gaan we zeker meermaals.

25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden langs geweest. Lekkere gerechten, lamskoteletten vielen wat tegen (te klein en te weinig). Iedereen kon van de kaart kiezen, 6 verschillende gerechten maar geen probleem voor de keuken. Op en top verzorgd, met een Italiaanse zwier van bediening.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Il Punto bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

In Il Punto geweest? Deel je ervaringen!