“de betere brasserie !”

Bistro Marron
Geclassificeerd als nr. 1 van 54 Restaurants in Deinze
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

zeer lekkere keuken met verse producten, perfect bijpassende wijnen die worden geadviseerd door de sommelier ! we komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende kaart. Super bediening iets te krap qua plaats maar zeker elke cent waard. Hier kom ik regelmatig terug!

Datum van bezoek: maart 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Rustig gelegen, mooi interieur, vlotte & aangename bediening. Er is ruim aanbod & sommelier kent zijn vak. Heel lekker gegeten.

Datum van bezoek: februari 2019
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit restaurant uitgekozen met de vivabox bon. Aangenaam verrast! Gezellig restaurant, mooi interieur, vriendelijke bediening, heel lekker gegeten.
Komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: februari 2019
18 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, te druk interieur..
Het menu oogt zeer goed, maar in realiteit niet speciaal...
Je moet het eens ervaren...

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bistro Marron bekeken, bekeken ook

Bachte-Maria-Leerne, Oost-Vlaanderen

Ruiselede, West-Vlaanderen

In Bistro Marron geweest? Deel je ervaringen!