“genieten op een rustig plekje”
Beoordeling van Bistro Marron

Bistro Marron
Geclassificeerd als nr. 1 van 48 Restaurants in Deinze
Keukens: Frans
2 mei 2018 beoordeeld

Voor de eerste maal bistro Marron bezocht! Aangenaam verrast van het kader en de rustige omgeving. Wat er in ons bord kwam was heel lekker! Voor iedereen die eens wel willen zijn vaan de drukte en daarbij kunnen genieten van een goede en verzorgde keuken.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super! Niet zomaar een Bistro! Gewoonweg TOP van Amuse tot koekje bij de koffie! Bediening super vriendelijk en attent!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt gekookt met passie en kennis van zaken ! Mooi gedresseerde borden (maandmenu) met een heel divers smaken pallet. Vlotte bediening in een ongedwongen en relaxte sfeer, ondanks de drukte op terras. Ik zou een bezoek aan deze zaak beslist aanbevelen.
Aan de chef en zijn medewerkers ... doe zo voort ... denk aan jullie slogan ...We are not old !

17 april 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen in de zaak werden wij warm onthaald door de gastvrouw en haar team, na het consumeren van onze aperitief waren wij echter heel benieuwd wat de maand menu zou brengen , deze was heel verfijnd en een hele mooie combinatie van smaken , top presentatie ! Ook de sommelier van dienst gaf bij de voorgestelde wijnen voldoende uitleg . Terecht aanbevolen door vrienden , wij gaan zeker nog eens terug! Prijs kwaliteit = uniek in de streek.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nochtans aanbevolen door kennissen, gingen we met hoge verwachtingen eten in Bistro Marron. Het begon ook goed met lekkere aperitief en leuke hapjes, maar het voor- en hoofdgerecht die volgden vielen als een bom op de maag. De gerechten waren op zich niet slecht van smaak, maar waren veel te weinig verfijnd. De zaal is veel te klein voor het aantal tafels die er staan, waardoor men opeengepakt bij elkaar zit. Wat nog het meest tegenviel was de onpersoonlijke en totaal ongeïnteresseerde bediening van gastvrouw en ander personeel. Er werd bij afruimen geen enkele keer gevraagd “Heeft het gesmaakt ?” en bij het afrekenen was er geen “Hartelijke dank”. Kortom, er zijn voldoende andere zaken in de buurt die veel verfijnder zijn, veel vriendelijker personeel hebben en een aangenamer kader hebben. Absoluut geen aanrader!

Reizigers die Bistro Marron bekeken, bekeken ook

Ruiselede, West-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In Bistro Marron geweest? Deel je ervaringen!