“Lekker eten, gezellige zaak”
Beoordeling van Brasserie Estelle

Brasserie Estelle
Geclassificeerd als nr. 3 van 50 Restaurants in Deinze
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond gehad in Brasserie Estelle. Mooie, gezellige zaak en vriendelijke bediening. Het eten was in orde. Ik bestelde filet pur en het vlees was van goede kwaliteit en perfect gebakken. Ook altijd leuk als men voor het bijhorende slaatje wat moeite doet: hier waren het niet gewoon wat salade en tomaten die op uw bord gesmeten waren, maar een potje met niet alleen sla en tomaten, maar ook met andere groentjes en een lekkere vinaigrette. Enige minpuntje was dat we redelijk lang hebben moeten wachtten. We hadden alleen een hoofdgerecht, en denk dat we pas na minstens 1 uur ons eten hebben gehad.

Datum van bezoek: augustus 2021
Filip, Eigenaar van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Dank je wel voor je leuke feedback.

Het spijt ons dat je ietwat langer hebt moeten wachten. We doen ons uiterste best om steeds alles vlot door te geven.

gr
Filip & Natalie

18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn favoriete stekjes! Altijd zalig genieten van het heerlijke eten in een industrieel, gezellig kader. Altijd een beetje thuiskomen door gastheer Filip en zijn jong en dynamisch team! Heel coronaproof vertoeven. Na de corona nu ook enkele nieuwigheden van tafelbekleding, altijd innoverend!
Als tapas is de Secreto007 nog steeds een echte aanrader en op de kaart vind je ook voor ieder wat wils! Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021
Filip, Eigenaar van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Dank je wel Sylvie ! tot snel :-)

11 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, de carpaccio en de kaaskroketjes van Oud Brugge zijn absolute aanraders. Ook de limoncello spritz was top. Het interieur is zeer mooi en je voelt je er precies op reis. Het personeel is enorm vriendelijk. Wij komen zeker en vast terug!

Datum van bezoek: juni 2021

Dank je wel !! tot binnenkort, Natalie, Filip & het Estelle Team !!

24 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en top bediening. Na Corona eerste restaurantbezoek en eerste kennismaking.. zeker niet de laatste keer

Datum van bezoek: mei 2021
Filip, Eigenaar van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2021

Dank je wel !! tot snel :-)

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, een goede wijnkaart, gezelligheid, een vlotte en sympathieke bediening. Alles wat een goede brasserie nodig heeft. De eigenaar maakte zelfs tijd voor een babbeltje met ons. Respect voor wat jullie hebben uitgebouwd op korte tijd. Adresje om te bewaren als we nog een keer op weekend komen.

Datum van bezoek: juli 2020
brasserieestelle, General Manager van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Dank je wel Natalie !

Reizigers die Brasserie Estelle bekeken, bekeken ook

Astene, Oost-Vlaanderen
Ruiselede, West-Vlaanderen

In Brasserie Estelle geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.