“verjaardag”
Beoordeling van Brasserie Estelle

Brasserie Estelle
Geclassificeerd als nr. 5 van 51 Restaurants in Deinze
19 maart 2020 beoordeeld

top brasserie. zeer lekker eten en een vlotte bediening.
Aangenaam en vriendelijk personeel.
We zijn er tweemaal geweest op een tijdspanne van 6 maand.Telkens weer TOP.
Een aanrader

Datum van bezoek: april 2019
brasserieestelle, Eigenaar van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Dank je wel Eric !!

Tot binnenkort. groetjes Natalie & Filip

13 februari 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en een gezellige sfeer. Meer moet het niet zijn. Wij komen terug.

Datum van bezoek: februari 2020
brasserieestelle, Eigenaar van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Dank je wel Carine ! Bedankt voor jullie bezoek, en tot een volgende keer. Groetjes Natalie & Filip

26 januari 2020 beoordeeld

Brasserie ontdekt dank zij de uitnodiging door geweldige vrienden die in Deinze wonen. Gezellig: absoluut. Vriendelijke service: absoluut. Lekker eten: absoluut. Ga ik nog terug: absoluut (al is het wel een eindje van Zaventem). En dan ook nog parking voor de deur. We namen als voorgerecht het assortiment tapas: een gesmaakt en origineel begin van de maaltijd. Dan de paling (suggestie vd chef): amai, ook zo smaakvol en we kregen nog een cocotje met extra paling. En de dame blanche: ‘t was een echte !! Bedankt aan de vrienden en proficiat aan de Estelle-ploeg. Tot later !!

Datum van bezoek: januari 2020
brasserieestelle, Manager van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Dank je wel Nicola, doet ons héél veel plezier.
Tot binnenkort !!

Groetjes, Natalie, Filip & het Estelle - Team

14 november 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal en bediening. Begonnen met een lekker aperitief van het huis. Keuze uit verschillende menu's en à la carte. Mooie porties, lekkere smaken, ... niets op aan te merken. Mooie wijnkaart. De huiswijn in rood viel jammer genoeg wat tegen. Ook met kinderen een aanrader. Met zes aan een ronde tafel kunnen zitten maakt het ook aangenaam.

Datum van bezoek: november 2019
brasserieestelle, Manager van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dank je wel voor de mooie recensie !

Goed nieuws, we vernieuwen onze wijnkaart momenteel, waarbij we geen vaste huiswijn meer zullen hebben, maar 12 wijnen per glas serveren.

gr
Natalie & Filip

1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vlotte en heel vriendelijke bediening. We hebben de filet pur en de varkenswangetjes genomen. Filet pur was zeer mals en gebakken zoals gevraagd, niets op aan te merken. Varkenswangetjes die mijn vrouw heeft gegeten waren heel lekker. Was ons tweede bezoek hier, we komen nog terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
brasserieestelle, Manager van Brasserie Estelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Dank je wel voor jullie bezoek en recensie!
Tot binnenkort!

Reizigers die Brasserie Estelle bekeken, bekeken ook

Ruiselede, West-Vlaanderen

In Brasserie Estelle geweest? Deel je ervaringen!