Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Namba
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.068)
Beoordelingen filteren
4.068 resultaten
Waardering van reizigers
2.269
1.333
290
107
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.269
1.333
290
107
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.068 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

We waren op doortocht door Japan en hadden dit hotel geboekt voor in totaal 4 nachten in 2 keer. De eerste keer bleven we 3 nachten dan gingen we naar Koyasan om nadien terug hier 1 nacht te slapen.
Het personeel was super vriendelijk, super behulpzaam en professioneel. De ligging van het hotel was super in het station alles was goed aangeduid en uitgelegd! Je kon aan het personeel alles vragen “hoe geraken we in Universal?” “Welke metrolijn moeten we nemen om ergens te geraken “? Ze hadden voor alles een klein papiertje waar dat alles mooi en duidelijk was uitgelegd. De eerste 3 nachten sliepen we op verdieping 29 ons kamer was in orde. Bij het inchecken boden ze ons het ontbijt aan met korting het enige wat je hiervoor moest doen was elke keer de dag ervoor dat reserveren. Het hotel was op verdieping 33 gelegen zeer ruim en keuze zat en omgerekend was het 21€.
Nadat we terugkwamen van Koyasan verontschuldigde de receptioniste haar omdat ons kamer niet meer beschikbaar was en ze bood ons een upgrade aan. We kregen een kamer op verdieping 32 met toegang tot lounge, spa ontbijt in een aparte ruimte we waren superblij!!!!
De manager kwam met ons praten, we zijn heel goed geholpen geweest bij het inchecken door een zekere Lien, Kingsady? hielp ons met ons valiezen.
Zonder die upgrade zou ik ook positief schrijven over dit hotel alles was voor ons af!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank merveilled2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Swissotel_Osaka_Mgt, Director of Quality van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018
Google-vertaling

Dear Merveille D,

Thank you very much for choosing our hotel! I appreciate your highlight regarding our team members and I am glad that they were helpful and professional. I am also happy to read you enjoyed our executive rooms. Nothing gives us more pleasure than positive comments like yours and we look forward to welcoming you back soon to create more timeless memories here at Swissôtel Nankai Osaka!

Kind Regards,

Christophe Arts
Director of Quality

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontvangst hotel en personeel echt super, heel behulpzaam, vriendelijk, spreken goed Engels. Ontbijtbuffet was ongeveer 2800 yen pp, heel mooi uitzicht over de stad. Goed uitgeruste fitnessruimte, fijne jacuzzi en zwembad om tot rust te komen na dagje in drukke stad. Goed bed, kamer ruim. Onze kamer had ook mooi uitzicht, lag op 21ste verdieping maar vonden we beetje verouderd en niet zo heel fris ruiken, hotel zou het bekijken. Achteraf gezien vonden we het te duur. Het was even zoeken om met onze JR Rail Pass van en naar het hotel te reizen. Makkelijkst is om metrokaartje te nemen voor gedeelte van de reis.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank TimeOut_10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Swissotel_Osaka_Mgt, Director of Quality van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Dear TimeOut_10,

Thank you very much for staying with us and sharing your experience. I am glad to learn that our receptionist managed to provide excellent service upon your arrival! I also appreciate your highlight about our fitness center, as well with our breakfast offerings. On the other hand, I took note of your remark pertaining to the room in which you have stayed in. Kindly note that we offer different room categories, sizes and design for better comfort and some of them were renovated recently, offering a modern and stylish design of the room and bathroom. We are in fact renovating other room category and we will make sure to recommend you a room product that best fits your preferences in the future. We hope to have another opportunity to exceed your expectations.

Kind Regards,

Christophe Arts
Director of Quality

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten verbleven in dit hotel met een “pauze” van 1 nacht omwille van een overnachting in Koyasan.
Het ligt gewoon ín het station, alles staat goed aangeduid, super handig.
Personeel: vriendelijk, behulpzaam met alles. We hadden kamer zonder ontbijt maar hebben op de dagen wanneer er ruimte voor was wel ontbijt genomen. Indien je de dag voordien reserveert krijg je korting. Het ontbijt is heel uitgebreid, een prachtig zicht over de stad krijg je er gratis bij, bovendien heel schappelijk van prijs +- 24 euro pp. We hadden een basiskamer gereserveerd deze had ook een heel mooi uitzicht over de stad. Enig minpuntje vond ik de stoffen bedomranding waarop allerlei kringen van vlekken zaten...
Onze laatste nacht na onze terugkeer van Koyasan hebben we een upgrade gekregen naar een kamer met toegang tot de swiss executive lounge. Savonds kon je er iets drinken en eten en smorgens had je dan apart van de andere hotelgasten een ontbijt. Weliswaar minder uitgebreid dan het “betalende” maar zeker goed genoeg.
We hebben genoten van ons verblijf en zouden bij eventuele terugkeer opnieuw voor dit hotel kiezen !

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank chermoline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Swissotel_Osaka_Mgt, Director of Quality van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018
Google-vertaling

Dear chermoline,

Warmest greetings from Swissôtel Nankai Osaka! It is with great pleasure that I have read your review about your pleasant staying experience. I am happy to learn that our convenient location met your needs and I am delighted to read that our services and breakfast offerings both met your expectations. I also took note of your remark pertaining to the bed condition in the first room, and I apologize for the discomfort. Please be assured that your comment have been shared immediately to our housekeeping team for a follow-up. We thank you again for your patronage and look forward to welcoming you back to create even greater memories!

Kind Regards,

Christophe Arts
Director of Quality

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2014 via mobiele applicatie

Ik kom hier al 6 jaar en het is me hier nog nooit tegengevallen !Goede service. Prima hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Perfecte verbinding met Kansai en Umeda station voor verdere reizen!
Veel en goede restaurants zijn er te vinden in de nabije omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2014
1  Bedank George N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2014

Goede ontvangst en grote kamers.met allerlei comfort. Een machtige blik op de stad en in een minuut is men van een stille oase midden in het jonge centrum van Nankai!
Treinen brengen je in korte tijd naar Kyoto. En de special trein naar de vlieghaven heeft zijn station onder het hotel!
Ook bij het afscheid geeft men zich nu iedere moeite van de wereld, dat de gast zich goed voelt. Een bizonder goed hotel!

Kamertip: Op het 30. verdiep heb je een mooie blik op een groot deel van Osaka! En rustig is het in heel het hotel!
Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Eduard T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ch_Schaufelbuhl, General Manager van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2014

Geachte Gast, Hartelijk bedankt voor het kiezen van Swissôtel Nankai tijdens uw verblijf in Osaka. Het doet ons genoegen om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat onze collega’s uw verblijf gedenkwaardig hebben mogen maken. Wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Osaka wederom te mogen verwelkomen in Swissôtel Nankai.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken