Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Namba
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.079)
Beoordelingen filteren
4.079 resultaten
Waardering van reizigers
2.275
1.338
290
107
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.275
1.338
290
107
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.079 beoordelingen
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontvangst hotel en personeel echt super, heel behulpzaam, vriendelijk, spreken goed Engels. Ontbijtbuffet was ongeveer 2800 yen pp, heel mooi uitzicht over de stad. Goed uitgeruste fitnessruimte, fijne jacuzzi en zwembad om tot rust te komen na dagje in drukke stad. Goed bed, kamer ruim. Onze kamer had ook mooi uitzicht, lag op 21ste verdieping maar vonden we beetje verouderd en niet zo heel fris ruiken, hotel zou het bekijken. Achteraf gezien vonden we het te duur. Het was even zoeken om met onze JR Rail Pass van en naar het hotel te reizen. Makkelijkst is om metrokaartje te nemen voor gedeelte van de reis.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank TimeOut_10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Swissotel_Osaka_Mgt, Director of Quality van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Dear TimeOut_10,

Thank you very much for staying with us and sharing your experience. I am glad to learn that our receptionist managed to provide excellent service upon your arrival! I also appreciate your highlight about our fitness center, as well with our breakfast offerings. On the other hand, I took note of your remark pertaining to the room in which you have stayed in. Kindly note that we offer different room categories, sizes and design for better comfort and some of them were renovated recently, offering a modern and stylish design of the room and bathroom. We are in fact renovating other room category and we will make sure to recommend you a room product that best fits your preferences in the future. We hope to have another opportunity to exceed your expectations.

Kind Regards,

Christophe Arts
Director of Quality

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten verbleven in dit hotel met een “pauze” van 1 nacht omwille van een overnachting in Koyasan.
Het ligt gewoon ín het station, alles staat goed aangeduid, super handig.
Personeel: vriendelijk, behulpzaam met alles. We hadden kamer zonder ontbijt maar hebben op de dagen wanneer er ruimte voor was wel ontbijt genomen. Indien je de dag voordien reserveert krijg je korting. Het ontbijt is heel uitgebreid, een prachtig zicht over de stad krijg je er gratis bij, bovendien heel schappelijk van prijs +- 24 euro pp. We hadden een basiskamer gereserveerd deze had ook een heel mooi uitzicht over de stad. Enig minpuntje vond ik de stoffen bedomranding waarop allerlei kringen van vlekken zaten...
Onze laatste nacht na onze terugkeer van Koyasan hebben we een upgrade gekregen naar een kamer met toegang tot de swiss executive lounge. Savonds kon je er iets drinken en eten en smorgens had je dan apart van de andere hotelgasten een ontbijt. Weliswaar minder uitgebreid dan het “betalende” maar zeker goed genoeg.
We hebben genoten van ons verblijf en zouden bij eventuele terugkeer opnieuw voor dit hotel kiezen !

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank chermoline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Swissotel_Osaka_Mgt, Director of Quality van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018
Google-vertaling

Dear chermoline,

Warmest greetings from Swissôtel Nankai Osaka! It is with great pleasure that I have read your review about your pleasant staying experience. I am happy to learn that our convenient location met your needs and I am delighted to read that our services and breakfast offerings both met your expectations. I also took note of your remark pertaining to the bed condition in the first room, and I apologize for the discomfort. Please be assured that your comment have been shared immediately to our housekeeping team for a follow-up. We thank you again for your patronage and look forward to welcoming you back to create even greater memories!

Kind Regards,

Christophe Arts
Director of Quality

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2014 via mobiele applicatie

Ik kom hier al 6 jaar en het is me hier nog nooit tegengevallen !Goede service. Prima hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Perfecte verbinding met Kansai en Umeda station voor verdere reizen!
Veel en goede restaurants zijn er te vinden in de nabije omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2014
1  Bedank George N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2014

Goede ontvangst en grote kamers.met allerlei comfort. Een machtige blik op de stad en in een minuut is men van een stille oase midden in het jonge centrum van Nankai!
Treinen brengen je in korte tijd naar Kyoto. En de special trein naar de vlieghaven heeft zijn station onder het hotel!
Ook bij het afscheid geeft men zich nu iedere moeite van de wereld, dat de gast zich goed voelt. Een bizonder goed hotel!

Kamertip: Op het 30. verdiep heb je een mooie blik op een groot deel van Osaka! En rustig is het in heel het hotel!
Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Eduard T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ch_Schaufelbuhl, General Manager van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2014

Geachte Gast, Hartelijk bedankt voor het kiezen van Swissôtel Nankai tijdens uw verblijf in Osaka. Het doet ons genoegen om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat onze collega’s uw verblijf gedenkwaardig hebben mogen maken. Wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Osaka wederom te mogen verwelkomen in Swissôtel Nankai.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2013

vriendelijke staff (niks is hen teveel), super ontbijt, de restaurants zijn heel lekker( we hebben het Italiaans restaurant gedaan op het 36ste - prachtig zicht, en het japans was ook zeer lekker ), de ligging is perfect. de suite was ook ok

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Swissotel
Bedank steffebelgium
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ch_Schaufelbuhl, 支配人 van Swissotel Nankai Osaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2013
Google-vertaling

Dear guest, thank you very much for making Swissôtel Nankai Osaka your home away from home. We are very glad to read that you found our team members "friendly", and your kind word is very much appreciated. Also, we are pleased to learn that you were satisfied with quality of our breakfast offerings in the sky of Osaka. Thank you very much once again and we are certainly looking forward to welcoming you back again to Swissôtel Nankai Osaka for another pleasant stay.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken