Beoordeeld op 16 november 2018

prachtig hotel, zeer goede service, fijne en vriendelijke ontvangst, goede ligging dichtbij openbaar vervoer (tram), rijkelijk ontbijt, tof restaurant. Ruime kamers en mooie badkamer. In sommige kamers staat het bed wel tegen de muur wat enigszins moeilijk is voor de persoon die tegen de muur ligt om uit bed te kruipen, maar dat zie je vaak in Japan.

Kamertip: Vraag een kamer waar het bed NIET tegen de muur staat...
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Een heel modern hotel wat echt naast de winkelstraat ligt waar het allemaal gebeurd .
Op loopafstand van het station die een directe aansluiting is op het vliegveld .
Luxe kamers en zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Niet bijster ver van het vliegveld ligt dit hotel 5 min van het station. Het ligt in een luxe wijk tussen alle dure merken. Om de hoek zit je direct in het centrum. Het personeel spreekt prima Engels en is zeer behulpzaam. Het is een mooi en schoon hotel. We hadden een mooie ruime kamer.
Prima hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Verschrikkelijk geslapen in dit hotel. De hele 7e verdieping waar wij zaten was bezet met luidruchtige Chinese gezinnen met kleine kinderen. Kamers zijn zeer slecht geïsoleerd tegen geluiden van de gang en van buiten. Je hoort zelfs de liften iedere keer. Zowel laat op de avond, midden in de nacht als vroeg in de ochtend (6 uur) werd er geschreeuwd en gerend op de gang en de kamers naast ons. Voor deze kamerprijs verwacht je dit niet.
Verder was het hotel overigens prima

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 24 juli 2016

Dit hotel ligt echt super goed midden in het centrum van Osaka. Kamers en badkamer waren van alle gemakken voorzien. En het ontbijt was het beste wat we hebben gehad in Japan. Wel was dit hotel ook het duurste hotel waar we verbleven, dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.

Datum van verblijf: mei 2016